• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402051006310
  • خبرنگار : 50228

پورموسوی: تعویق لیگ به خاطر داستان دیگری است!

پورموسوی: تعویق لیگ به خاطر داستان دیگری است!

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مطرح کردن بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها برای تعویق لیگ، فرار رو به جلو است و داستان چیز دیگری است.

سید اکبر پورموسوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت استقلال خوزستان پیش از آغاز لیگ بیست و سوم، اظهار کرد: تاکنون دو اردو  و پنج بازی برگزار کرده‌ایم و اصلاً دنبال نتیجه نبودیم زیرا با توجه به این که تمریناتمان را دیر شروع کرده بودیم به دنبال رسیدن به اهدافمان بودیم. اکنون هم با توجه به اینکه پیش از این عنوان شده بود لیگ از این هفته آغاز می‌شود، دو، سه روز است که فشار تمرینات را کم کرده‌ایم. بلاتکلیفی که در خصوص برگزارشدن یا تعویق یک هفته‌ای لیگ وجود داشت، ما را نگران کرد و این موضوع دغدغه اصلی این روزهای ما بود.

وی ادامه داد: همه تیم‌ها به واسطه این موضوع تمرکزشان به هم‌ریخته و نگران هستند زیرا از روز یکشنبه یک روز می‌گفتند لیگ برگزار می‌شود و یک روز هم می‌گفتند به تعویق می‌افتد و باید بحث آماده‌سازی ورزشگاه‌ها برای ورود بانوان انجام شود. به هر حال همان‌طور که فدراسیون انتظار دارد تیم‌ها به موقع خود را آماده کنند باید زودتر از این اقدام به آماده‌سازی ورزشگاه‌ها از سوی باشگاه‌ها برای ورود بانوان می‌کرد. البته من فکر می‌کنم مطرح کردن بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها فرار رو به جلو است و داستان چیز دیگری است و تعویق هفته اول مسابقات به خاطر ورود بانوان نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به هر حال اگرچه تمریناتمان را دیر شروع کردیم اما از روند تیم راضی هستم. ضمن اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم در تعطیلات پیش رو لیگ عقب‌افتادگی فصلمان با توجه به دیر آغاز کردن تمرینات جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان جذب شده همان نفراتی هستند که بتوانند با توجه به اینکه استقلال بعد از چند سال مجدداً به لیگ برتر برگشته است به این تیم برای بقا و حتی کسب جایگاه خوب کمک کنند؟ گفت: هر وقت تیمی سال اول حضورش در لیگ برتر است یا مجدداً مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست می‌آورد، انتظار از آن تیم این است که بتواند در لیگ برتر حفظ شود. اینکه ما می‌گوییم با توجه به بودجه‌مان یار گرفتیم به این معنی نیست که بازیکنان ارزان را انتخاب کردیم. یکسری از بازیکنان ما قیمتشان بالا بود اما با مذاکره و صحبت توانستیم قیمت آن‌ها را به قیمت موردنظر خودمان نزدیک کنیم. شاید خیلی‌ها بگویند استقلال خوزستان بازیکنانی را جذب کرد که هیچ‌کسی آن‌ها را نمی‌خواست که این موضوع را رد می‌کنم و اصلاً به این صورت نیست.

وی افزود: اتفاقاً برخی از همین بازیکنان با توجه به اینکه استقلال خوزستان قبلاً قهرمان لیگ برتر شده بود تمایل به حضور در تیم ما را داشتند و برایشان حضور در تیم قهرمان سابق لیگ برتر جذابیت داشت. برخی هم با توجه به شناختی که نسبت به بنده داشتند پذیرفتند استقلال خوزستان را انتخاب کنند. در مجموع تلاش کردیم تیم خوبی را جمع کنیم و از شاکله تیم رضایت دارم و فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم بتوانیم بیشتر به جوانان تیم‌مان اعتماد کنیم.

پورموسوی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند استقلال خوزستان امسال چه جایگاهی در لیگ برتر به خود اختصاص دهد؟ عنوان کرد: نمی‌توان از الان توقع ایجاد کرد. البته ما مجموعه‌ای هستیم که به دنبال حداقل نیستیم و حداکثر را می‌خواهیم. به همین منظور تمام انرژی‌مان را می‌گذاریم تا حداکثر امتیاز بازی‌ها را کسب کنیم. در واقع در لیگ بیست و سوم به کم قانع نیستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha