• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402040704233
  • خبرنگار : 50187

به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند؛

روش‌های مشارکت مردمی در پویش «نذر قربانی» در کرمان اعلام شد

روش‌های مشارکت مردمی در پویش «نذر قربانی» در کرمان اعلام شد

ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش نذر قربانی، گفت: پویش نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان در سراسر استان کرمان اجرا می‌شود.

ناصر عسکری نژاد امروز هفتم تیرماه در این رابطه با بیان اینکه پویش نذر قربانی با همراهی مردم نیکوکار در کشتارگاه‌های صنعتی استان اجرا خواهد شد، افزود: طبق هماهنگی با سازمان دامپزشکی استان مقرر شد پایگاه جمع‌آوری و هدایت نذورات شهروندان، در محل استقرار اکیپ‌های نظارتی آن سازمان جهت کمک به مددجویان راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: به نیت سلامتی امام زمان (عج) و به نیابت از مردم نوع‌دوست دیار کریمان و همزمان با سراسر کشور و ارتباط مستقیم مسجد جمکران ۱۳ رأس گوسفند توسط کمیته امداد استان کرمان قربانی خواهد شد.

عسکری نژاد با دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در این طرح، اظهار کرد: مردم می‌توانند از طریق اهدای گوشت قربانی و یا اهداء نذورات خود به‌صورت نقدی در این طرح ملی که با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود، مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی نذر قربانی، افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ کدهای دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و#۱*۸۸۷۷* و سایتemdad.ir  به‌منظور جذب کمک‌های نقدی مردم مؤمن و نیکوکار استان در عید قربان پیش‌بینی‌شده است.

وی در ادامه به حمایت کمیته امداد از فرزندان ایتام و محسنین خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند در ایام دهه امامت و ولایت با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  و ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت را بر عهده بگیرند و با کمک‌های مادی و معنوی خود یاریگر ایتام و فرزندان محسنین باشند. 

عسکری نژاد گفت: همچنین مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، در روز عید سعید قربان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار برای کمک به خانواده‌های نیازمند هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha