• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402040704179
  • خبرنگار : 50177

مردم خرم‌آباد همچنان چشم انتظار افتتاح پل ماسور

مردم خرم‌آباد همچنان چشم انتظار افتتاح پل ماسور

ایسنا/لرستان پل ماسور خرم‌آباد یکی از پل‌هایی است که در زمان سیل ۹۸ دچار آسیب شد و تاکنون به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

در این خصوص محمدصادق سپهوند، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خرم‌آباد به ایسنا گفت: دو سال از زمان اجرای پروژه "پل ماسور" می‌گذرد و بر اساس اعتباری که به این پروژه داده شده انجام کار پیش رفته است.

وی اضافه کرد:  هفته گذشته قرارداد پروژه "پل ماسور"را با جهاد نصر تمدید کردیم و هم‌اکنون در حال احداث کوله و دستک ضلع جنوبی آن هستیم.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه پل ماسور در سیل ۹۸ با توجه به اینکه دهانه آن نسبت به دبی آب رودخانه کوچک بود، خسارت زیادی به اهالی منطقه وارد کرد و پس از این حادثه تصمیم بر بازسازی و بیشتر کردن عرض دهانه آن گرفته شد، افزود: پروژه "پل ماسور" دارای سه دهنه است که دهنه ضلع شرقی آن با پیمانکاری جهاد نصر در حال انجام است و اعتبار آن از محل مصوبات ریاست جمهوری به لرستان تامین شده است.

سپهوند تصریح کرد: تاکنون ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه به شهرداری خرم‌آباد پرداخت شده و از این رقم، طلب و صورت وضعیت پیمانکار پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای امسال بیش از ۳ میلیارد تومان به این پروژه اعتبار اختصاص یافته و  قرارداد را با جهاد نصرتمدید کردیم و پروژه فعال است به طوریکه ظرف دو ماه آینده دهنه ضلع شرقی به اتمام می رسد و قسمتی از بار ترافیکی روی این پل می‌افتد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خرم‌آباد افزود: همچنین شمع‌های ضلع غربی "پل ماسور" احداث شدند و از محل اعتباراتی که در آینده به آن اختصاص داده خواهد شد آن را به سرانجام خواهیم رساند.

سپهوند با اشاره به اینکه "پل ماسور" را در لیست پروژه‌های دور دوم سفر رئیس جمهور به استان هم قرارداده‌ایم که امیدواریم اعتباری برای آن لحاظ شود، گفت: همچنین برای ضلع غربی پل منتظر سفر دوم هیات دولت به لرستان هستیم که چه میزان اعتبار در این سفر به پروژه اختصاص داده خواهد شد تا بتوانیم عملیات اجرایی آن را آغاز و به مرحله تکمیل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: به محض اینکه دهنه غربی و شرقی "پل ماسور" احداث شود ضلع وسط پل که هم‌اکنون بار ترافیک روی آن قرار دارد تخریب و بازسازی آن را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha