• یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402040401897
  • خبرنگار : 50416

مردمی‌سازی تبلیغ دینی؛ رسالت سازمان تبلیغات اسلامی

مردمی‌سازی تبلیغ دینی؛ رسالت سازمان تبلیغات اسلامی

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه این سازمان یک نهاد مردمی و زیرنظر مقام معظم رهبری است، گفت: یکی از رسالت های این سازمان، مردمی سازی تبلیغ یعنی همراهی مردم برای انجام برنامه های فرهنگی، تبلیغی و دینی است.

حجت الاسلام روح‌الله نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، اظهار کرد: با توجه به این سیاست و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان سعی کردیم بسیاری از فعالیت های دینی و فرهنگی را به عهده مردم، گروه های مردمی و مجموعه های میانی قرار داده و در انجام این اقدامات و عملیات فرهنگی تسهیل‌گر باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت پررنگ کردن این رسالت در این شهرستان مطرح کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با شهدا و علمای فقید توسط شبکه تبلیغی شامل شورای هیات مذهبی، کانون مداحان و نهضت پیشرفت بانوان و دیدار و گفت و گو با جمعی از بازاریان و تجلیل از پنج نفر از فعالان صنفی که با شبکه تبلیغی شهرستان به عنوان یاوران دین همکاری داشتند، از جمله برنامه های هفته تبلیغ در ملایر بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر حضور شبکه تبلیغی ملایر در نمازجمعه و برپایی نمایشگاهی از عملکرد حوزه تبلیغی شهرستان، ایستگاه‌های صلواتی و غرفه پاسخگویی به سوالات در نماز جمعه را از دیگر برنامه های هفته تبلیغ در ملایر برشمرد.

وی به دیدار با خانواده معظم شهدای تبلیغ و تجلیل از این خانواده‌ها، دیدار با امام جمعه و فرماندار و ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از شاکله‌های حوزه تبلیغ بانوان هستند بنابراین در حوزه بانوان نیز نشست‌های هم اندیشی و همفکری برگزار خواهد شد. برگزاری برنامه‌های قرآنی در سطح مساجد توسط واحد قرآنی و نشست با اصحاب رسانه نیز از دیگر برنامه های هفته تبلیغ در شهرستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha