• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402033120792
  • خبرنگار : 50088

فرمانده انتظامی مشهد:

عامل سرقت‌های سریالی طلاجات کودکان در مشهد دستگیر شد

عامل سرقت‌های سریالی طلاجات کودکان در مشهد دستگیر شد
عکس آرشیوی است.

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی توس عامل سرقت‌های سریالی طلاجات کودکان در بلوار توس دستگیر شد.

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت طلاجات کودکان در محدوده بلوار توس بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی توس قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی‌های میدانی پلیس و تصاویر به دست آمده از سارق در محدوده سرقت‌ها افزود: سارق شناسایی شده زنی جوان بوده که با کشاندن دختر بچه‌های خردسال با ترفندهای مختلف به مکان خلوت طلاجات آن‌ها که اکثرا گوشواره بوده را سرقت کرده است.

نگهبان بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی توس با یکسری تحقیقات اطلاعاتی متهم سابقه‌دار را که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشت، در محدوده کال زرکش ردزنی و با کنترل نامحسوس عصر روز گذشته، ۳۰ خرداد ماه، در حال پرسه‌زنی در محدوده خیابان شهید جنگی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم ۴۳ سال دارد، خاطرنشان کرد: سارق ابتدا منکر هرگونه بزه و جرمی شده اما در بازجویی‌های به عمل آمده و مواجهه با تعدادی از مالباختگان و تصاویر به دست آمده در برخی سرقت‌ها، تاکنون به ۱۲ فقره سرقت طلاجات کودکان در محدوده بلوار توس طی ماه گذشته و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر در محدوده محله امام هادی(ع) اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهم به دادسرا تاکید کرد: شهروندان در صورت وقوع سرقت‌های مشابه به پاسگاه انتظامی توس واقع در توس ۱۶۹ و ۱۷۱ مراجعه کنند.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، نگهبان ضمن درخواست از خانواده‌ها با توجه به فصل گرما و تعطیلات مدارس و حضور کودکان در کوچه و خیابان تصریح کرد: والدین به منظور پیشگیری از هرگونه سرقت باید به کودکان آموزش دهند تا از سوار شدن به خودرو یا موتورسیکلت افراد غریبه خودداری کرده و به هر فرد ناشناسی اعتماد نکنند و در ساعت خلوت روز، از بازی در کوچه و خیابان ممانعت کنند. همچنین طلا و جواهرات زیاد موجب تحریک سارقان می‌شود؛ بنابراین کودکان را هنگام بازی در پارک‌ها، کوچه‌ها و اطراف مجتمع‌های مسکونی تنها نگذارید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha