• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1402033019762
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

تدوین برنامه ویژه ستاد فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته در جهت محرومیت‌زدایی در کشور

تدوین برنامه ویژه ستاد فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته در جهت محرومیت‌زدایی در کشور
عکس تزئینی است

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت‌زدایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق صادق‌زاده ضمن اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهایی همچون نمایشگاه آبادیران در حوزه توسعه فناوری‌های روز، اظهار کرد: ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته به‌عنوان یکی از بازوهای فکری و اجرایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در راستای تحقق ماموریت‌های ستاد و درجهت محرومیت‌زدایی برنامه ویژه‌ای را تدوین کرده که به‌زودی ابلاغ و اجرا خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: توسعه فناوری ساخت افزایشی در راستای نقش‌آفرینی در انقلاب صنعتی چهارم و کاربرد آن در مناطق محروم منجر به محرومیت‌زدایی پایدار در برخی از مناطق کشور می‌شود.

صادق‌زاده با اشاره به اهمیت فناوری‌های نوظهور و خصوصا ساخت پیشرفته، اظهار کرد: در آینده نزدیک و با همت نهادهای مرتبط تلاش خواهیم کرد زمینه رشد و شکوفایی این مهم را فراهم کنیم.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دبیر ستاد فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی افزود: مشاهده شرکت‌های فعال در نمایشگاه آبادیران که با مدل شبکه‌سازی نیروی کار در مناطق محروم و ساخت قطعات با فناوری ساخت افزودنی را در دستور کار خود دارند، موجب دلگرمی و انگیزه مضاعف ما برای سرعت بخشیدن به طی این مسیر خواهد شد.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ خرداد در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و با مشارکت  ۲۸ دستگاه و نهاد دولتی و خصوصی فعال در زمینه محرومیت‌زدایی از جمله بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha