• سه‌شنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402031610091
  • خبرنگار : 50444

رونمایی از دستگاه کم مصرف سرمایشی در خراسان شمالی/ صرفه جویی ۹۵ درصدی در پیک بار

رونمایی از دستگاه کم مصرف سرمایشی در خراسان شمالی/ صرفه جویی ۹۵ درصدی در پیک بار

ایسنا/خراسان شمالی نخستین دستگاه هوشمند ذخیره انرژی هوشمند پیش از ظهر امروز در خراسان شمالی رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، آیین رونمایی از دستگاه هوشمند سرمایشی و گرمایشی با قابلیت ذخیره انرژی، پیش از ظهر امروز ۱۶ خرداد ماه در بجنورد برگزار شد.

این دستگاه دارای گواهی نامه ثبت اختراع است و همچنین دارای گواهی نامه تایید فنی و کاربردی از وزارت نیرو، شرکت توزیع برق و همچنین دارای تاییدیه آزمایشگاه مرجع و مورد تایید پژوهشگاه نیرو می باشد. کسب مدال طلای مسابقات کامفست ۲۰۲۳ اروپا، مدال نقره نمایشگاه بین المللی اختراعات تکنوفست ترکیه در سال ۲۰۲۲، تعاونی برتر سال ۱۴۰۱، برگزیده هفته پژوهش سال های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی صنعت برق و... از افتخارات و گواهینامه های این محصول است و به همت مخترع استان ساخته و به مرحله تولید رسیده است.

سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی شخصا در آیین حضور پیدا کرد و ضمن خداقوت گویی، با فرآیند تولید این محصول آشنا شد.

رونمایی از دستگاه کم مصرف سرمایشی در خراسان شمالی/ صرفه جویی ۹۵ درصدی در پیک بار

سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در این آیین تاکید کرد: وجود اراده قوی و پشتکار برای به سرانجام رساندن امور، مهمترین قسمت کار است که در این محصول اتفاق افتاد. موضوعی که در نهایت به تحقق شعار سال می انجامد.

وی تصریح کرد: این کارگاه، محلی عینی از «رشد تولید» است و سبب شده است علم و دانش از این استان تولید شود و در خدمت مشتریانش در شرق و غرب کشورمان باشد؛ حتی صادرات نیز داشته باشد تا سبب صدور این علم و دانش به خارج از مرزهای کشور شود.

وی با تاکید بر اینکه، «ایران قوی» خود به خود شکل نمی گیرد، گفت: اگر ایران قوی می خواهیم باید آن را بسازیم. جامعه آرمانی یافتنی نیست بلکه ساختنی است. بیگانگان نیز نمی آیند که کشور ما را بسازند. بلکه به گواه تاریخ همیشه به دنبال استثمار بوده اند. از مسئولان دولتی در استان نیز انتظار می رود با حمایت های خود از این قبیل اقدامات، روحیه پشتکار در فعالان بخش خصوصی را تقویت کنند.

جوادی فر مدیرعامل گروه صنعتی کینگ تک که موفق به ساخت کم مصرف ترین سیستم سرمایش با تکنولوژی نانو سیال شده است نیز در این آیین از سرمایه گذارانی که سبب شدند این مجموعه مجبور به خروج از استان خراسان شمالی نشود، تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: پیشنهادات مختلفی از کشورهای خارجی و حتی استان های دیگر در کشور خودمان داشتیم اما قصد کردیم در این استان به تولید برسیم. در برهه از زمان مجبور به خروج شدیم اما با تزریق مالی، این اتفاق نیفتاد و توانستیم در همین استان بمانیم. اکنون نیز تقریبا پاگرفته ایم و حضور مسئولان سبب دلگرمی ما می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha