• شنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401120604021
  • خبرنگار : 50491

معاون جوانان ورزش و جوانان گلستان:

جوانان برتر گلستان تجلیل می‌شوند/ «یامین‌پور» مهمان ویژه جشن روز جوان

جوانان برتر گلستان تجلیل می‌شوند/ «یامین‌پور» مهمان ویژه جشن روز جوان

ایسنا/گلستان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان از برپایی جشن روز جوان در 14 شهرستان استان خبر داد و گفت: در هفته جوان جوانان برتر گلستان تجلیل می‌شوند.

حامد ملاحسنی امروز شنبه ۶ اسفند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته جوان در گلستان اظهار کرد: ۱۱ الی ۱۷ اسفند ماه به عنوان هفته جوان نامگذاری شده که برنامه‌های ما در سطح استان نیز از پنج شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با شعار محوری «جوان آیینه گلستان» برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته جوان در استان گلستان برگزار می‌شود، افزود:  ۷۰۰ هزار جوان ۱۸ تا ۳۵ سال در استان گلستان وجود دارد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اینکه همه سعی ما تدارک بسته خدمات اجتماعی مطلوب در هفته جوان برای جوانان است، تصریح کرد: سعی ما این است در هفته جوان، جوانان برتر و خلاق گلستانی شناسایی و تجلیل شوند.

ملاحسنی از راه اندازی سایت جوان برتر گلستان خبر داد و یادآور شد: همه جوانان می‌توانند برای ثبت نام و بارگذاری رزومه خود در محورهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و غیره اقدام کنند.

وی از سفر «وحید یامین پور»، دبیر شورای عالی جوانان کشور به مناسبت هفته جوان به استان گلستان خبر داد و ابراز داشت: در هفته جوان در قالب برگزاری یک جشن بزرگ استانی و با حضور دبیر شورای عالی جوانان کشور، جوانان برتر گلستان تجلیل می‌شوند.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان اضافه کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان‌ها مشغول رصد و شناسایی جوانان برتر استان هستند، همچنین در هفته جوان امسال جشن بزرگ روز جوان در ۱۴ شهرستان استان برگزار خواهد شد تا از جهت ایجاد نشاط اجتماعی و تقدیر از جوانان فضای مطلوبی در گلستان رقم بخورد.

به گزارش ایسنا، با توجه به جایگاه ویژه جوانان در توسعه همه‌جانبه کشور و برای ایجاد نگاه ویژه به جوان و مسائل مربوط به این گروه سنی، به عنوان روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) روز جوان نامگذاری شده و بر اساس مصوبه جلسه نهم شورای عالی جوانان هفته مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) همه ساله به‌نام هفته جوان، تعیین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha