• جمعه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401112821183
  • خبرنگار : 50604

مدیر آموزش و پرورش علی‌آبادکتول خبر داد

برگزاری نمایشگاه مشاغل هنرستان‌های گلستان در علی‌آبادکتول

برگزاری نمایشگاه مشاغل هنرستان‌های گلستان در علی‌آبادکتول

ایسنا/گلستان مدیر آموزش و پرورش علی آبادکتول از برگزاری نمایشگاه مشاغل هنرستان های گلستان در سوم اسفند ماه به میزبانی شهرستان علی‌آبادکتول خبرداد.

سیدعبدالله سیدکتولی امروز در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شهرستان علی‌آبادکتول در سال جاری به توازن ۵۰ به ۵۰ در توازن رشته ای در آموزش و پرورش دست یافت اظهار کرد: علی آباد کتول ۱۵ هنرستان دارد و تقاضا برای ورود به هنرستان در شهرستان از بسیاری از رشته های نظری بیشتر است و خانواده‌های زیادی علاقه‌مند هستند فرزندانشان در هنرستان تحصیل کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی‌آبادکتول برگزاری نمایشگاه مشاغل را مصداق بارز تبدیل شدن علم به عمل دانست و افزود: برخی از خانواده‌ها به دلیل دست نیافتن به آرزوهای خود فرزندان را مجاب می‌کنند در رشته خاص تحصیل کنند که کار درستی نیست.

وی با تأکید بر اینکه در هفته مشاغل دانش آموزانی که در هنرستان تحصیل کرده‌اند، تبدیل شدن علم به اقتصاد را به همه نشان خواهند داد و ثابت می کنند که حتی ظرفیت تبدیل شدن به کارآفرین را هم دارند، ادامه داد: تعداد دانش آموزان دوره متوسطه دوم علی آباد ۱۱ هزار و ۵۶۶ دانش آموز است که از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ دانش آموز در هنرستان های سطح شهرستان مشغول تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش علی‌آبادکتول از برگزاری نمایشگاه مشاغل هنرستان‌های استان گلستان به میزبانی این شهرستان خبر داد و افزود: نمایشگاه مذکور در ۳۲ غرفه و با شرکت شهرستان‌های گنبدکاووس، گرگان، بندرگز، رامیان، آزادشهر، مراوه‌تپه، کلاله و  بندرکمن برگزار می‌شود.

سیدکتولی اضافه کرد: دانش‌آموزان هنرستان‌های علی‌آبادکتول با ۱۵ غرفه در نمایشگاه مشاغل حاضر می‌شوند و مهارت‌های خود را به نمایش می‌گذارند و علاوه برآن معلمان هنرمند هم یک غرفه در نمایشگاه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه غرفه مشاور تحصیلی، غرفه هنرمندانی که تبحر در ساخت آلات موسیقی دارند، غرفه کتاب و غرفه دانشگاهیان از دیگر غرفه های نمایشگاه مشاغل شهرستان علی آباد کتول است، تصریح کرد: نمایشگاه مشاغل در تاریخ سوم تا هشتم اسفند ماه در مصلی شهرستان علی‌آبادکتول برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر از نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha