• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401112317759
  • خبرنگار : 50184

کلنگ‌زنی ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه

کلنگ‌زنی ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه پروژه احداث ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه کلنگ زنی شد.

روح الله وکیلی رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه، ظهر امروز(23 بهمن) در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه که با حضور شهردار کرمانشاه و معاون استاندار برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیگیریهای 12 ساله برای احداث این ساختمان، اظهار کرد: حدود 12 سال پیش رئیس وقت کانون وکلای دادگستری استان زمینی را به مساحت 2400 متر برای احداث ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان خریداری کرد.

وی ادامه داد: از همان تاریخ مقدمات احداث این بنا استارت خورد، اما از آنجایی که این پروژه در قیف پروازی فرودگاه کرمانشاه واقع شده بود، با موانعی برای احداث مواجه شد.

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: سرانجام با رفع این موانع، اقدامات اجرایی برای شروع پروژه آغاز و مجوزهای لازم همچون پروانه ساخت به مساحت 2400 متر مربع اخذ شد.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در سه طبقه احداث می شود، گفت: این پروژه شامل 64 اتاق برای کمیسیون‌های معاضدت، داوری، بانوان، دادگاه، دادسرا، هیات مدیره، کتابخانه و... خواهد بود.

وکیلی افزود: همچنین در نظر داریم برای برخی از وکلای کانون که دفتر و محل کار ندارند، اتاق هایی را در نظر بگیریم تا در آنها پذیرای موکلین خود باشند.

به گفته این مسئول، پروژه ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه ظرف 18 ماه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بخش اعظم بودجه مورد نیاز برای احداث این ساختمان تامین شده، اعلام کرد: در استان کرمانشاه 912 وکیل داریم و امیدواریم این ساختمان مکانی در خور شان و شایسته برای آنها باشد.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در بخش پایانی سخنانش از استاندار پیشین کرمانشاه و معاون عمرانی او که با تغییر کاربری این زمین برای احداث ساختمان کانون وکلا موافقت کردند، قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه ضمن اشاره به جایگاه وکیل و لزوم تکریم نهاد وکالت، گفت: در کشورهای توسعه یافته وکیل جایگاه و شان والایی دارد، برای همین ساختمانهایی بسیار زیبا و شکیل را  در اختیار آنها قرار می‌دهند.

شهردار کرمانشاه اضافه کرد: امیدوارم توجه به جایگاه وکیل در شهر ما نیز حفظ شود و این ساختمان در شان و جایگاه آنها باشد و برای نسل‌های بعدی هم به یادگار بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha