• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401112217030
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم اردستان در مجلس:

دشمن جنگ شناختی را برای تفرقه بین مردم طراحی کرد

دشمن جنگ شناختی را برای تفرقه بین مردم طراحی کرد

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن در ماه‌های گذشته یک جنگ شناختی را برای تغییر تفکر و تفرقه بین مردم ایجاد کرد، ولی غافل از این بود که مردم ایران بیش از ۲۰۰ هزار شهید در راه انقلاب اسلامی فدا کرده است و اجازه نمی‌دهد بیگانگان برای آنها تصمیم بگیرند.

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اردستان، اظهار کرد: مردم ایران امروز در سراسر کشور برای حمایت از آرمان‌های امام و انقلاب و گرامیداشت شهدای خود به میدان آمدند تا بار دیگر پیروزی انقلاب را در خیابان‌ها جشن بگیرند.

وی با بیان اینکه ملت ما امسال با توجه به شدت دشمنی که ماه‌های گذشته بر کشور وارد شد با شور و نشاط بیشتری در راهپیمایی حضور پیدا کردند، افزود: دشمن در ۴۴ سال گذشته هر آنچه در توان داشته در حوزه‌های مختلف مانند اقتصادی برای برداشتن انقلاب و نظام به کار بسته است. البته ملت دچار سختی و مشکلاتی شدند، ولی مردم همچنان پای انقلابشان ایستادند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به نا آرامی‌های چندماه گذشته کشور، گفت: دشمن در ماه‌های گذشته یک جنگ شناختی را برای تغییر تفکر و تفرقه بین مردم ایجاد کردند، ولی غافل از این بودند که مردم ایران بیش از ۲۰۰ هزار شهید در راه انقلاب اسلامی فدا کرده است و اجازه نمی‌دهند بیگانگان برای آنها تصمیم بگیرند.

اشتغال اردستان رشد ۱۳ درصدی داشته است

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه امروز همه مردم و مسئولان دو وظیفه سنگین و همگانی جهاد تبیین و تولید و اقتصاد دانش بنیان را برای خنثی کردن توطئه دشمن در جنگ شناختی دارند، تصریح کرد: در چند سال گذشته علیرغم کمبود شدید بودجه در دولت‌ها با تلاش‌هایی که شده بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اردستان در حوزه جاده کشی و مرمت و نگهداری آنها هزینه شده است.

وی گفت: دولت قبل و دولت فعلی برای کارهای روزمره و جاری خود نیز مشکل داشتند، ولی تا جایی که توان دارند در راه خدمت به مردم فعالیت می‌کنند. در شهرستان اردستان حدود ۶۰ اداره و ارگان وجود دارد که علیرغم همه محدودیت‌ها تلاش خود را برای خدمت بهتر به مردم انجام می‌دهند.

این عضو کمسیون فرهنگی مجلس با اشاره به خدمات و پیشرفت‌های شهرستان اردستان در حوزه‌های مختلف، گفت: حوزه راه، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، زیرساخت‌های ورزش و آموزش و پرورش از جمله بخش‌هایی است که در اردستان پیشرفت‌های آن با زمان انقلاب قابل مقایسه نیست.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه اول انقلاب هیچ واحد صنعتی در اردستان نبود، ولی امروز حدود ۷۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در کنار ۵۰ معدن در اردستان مشغول فعالیت هستند، اضافه کرد: اشتغال شهرستان اردستان در چند سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته و چرخ تولید در این منطقه همچنان در راه افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: البته مشکلات و کمبودهایی در بخش‌هایی وجود دارد که مردم ما را با مشکلاتی مواجه کرده، اما نباید اجازه دهیم دشمن با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی که در اختیار دارد جنگ شناختی به راه بیندازد.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در ناآرامی‌های چند ماه گذشته قصد داشت اتحاد و انسجام ملت ایران را خدشه‌دار کند، گفت: ملت و مسئولان شاخص کشور در ناآرامی‌های اخیر تحمل و صبوری کردند تا نقشه دشمن بار دیگر خنثی شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha