• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112116486
  • خبرنگار : 30147

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی:

مردم در ۲۲ بهمن بار دیگر تمامی معادلات دشمنان را خنثی می‌کنند

مردم در ۲۲ بهمن بار دیگر تمامی معادلات دشمنان را خنثی می‌کنند

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: مردم با حضور پرشور خود در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر ‌دهان یاوه‌گویان خواهند زد و یک‌بار دیگر تمامی معادلات آنان را خنثی می‌کنند.

سید هادی طباطبایی در سفر به شهرستان خلیل‌آباد و با حضور در جمع اهالی روستای مزده، افزود: همه دستگاه‌های اداری با حمایت‌های مردمی باید برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برنامه‌های محوری خود را با اتکا به نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران بنا کنند.

وی تأکید کرد: مدیران با همکاری و حمایت‌های مردمی و با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق باید به آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برای نسل جوان نسبت به انقلاب اسلامی بپردازند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد و یک‌بار دیگر تمامی معادلات آنان را خنثی می‌کنند.

طباطبایی همکاری دستگاه‌ها و توجه به امیدآفرینی در این شرایط را حائز اهمیت برشمرد و گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت است، باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به‌ خوبی استفاده کرد.

وی گام محوری نظام جمهوری اسلامی را خدمت به مردم ذکر کرد و افزود: دهه فجر تجلی‌گاه و نمونه بارزی از خدمت‌رسانی به مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی همچنین در رابطه با اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال هم همانند تمامی سال‌های دیگر تاریخی خواهد ماند و شاهد خواهیم بود مردم با چه شور و اشتیاقی حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام ناهیدی امام‌جمعه شهرستان، مهندس سید مسعود یاوری فرماندار و دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات شرکت داشتند.

بر اساس اعلام ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان خلیل‌آباد، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال رأس ساعت ۱۰.۳۰ صبح از مقابل آموزش وپرورش تا میدان مرکزی و در شهر کندر رأس ساعت ۹.۳۰ از مسجد صاحب‌الزمان تا میدان بسیج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha