• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401111914878
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان: 

گوش دادن به حرف مردم نیاز امروز کشور است

گوش دادن به حرف مردم نیاز امروز کشور است

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: برخی روسای ادارات باید موظف شوند تا بین مردم بروند در صورتی که همدلی و هم‌افزایی و گوش دادن به حرف مردم و رسیدگی به مشکلات آنها نیاز امروز کشور و جامعه است.

سید محمدهادی احمدی طبا، امروز (چهارشنبه، ۱۹ بهمن) در کارگروه برنامه‌ریزی و مناسبت‌های شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: مسئولان متولی در شهرستان اردستان در حوزه تولید محتوای شهدا و سرداران و مفاخر دفاع مقدس منطقه با وجود تأکیدات فرمانداری ضعیف عمل کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه دستگاه‌های متولی بیان خاطرات و شناساندن مفاخر حوزه‌های مختلف دفاع مقدس به نسل‌های جدید است، افزود: اردو و دیدارهای ارزشی دانش‌آموزی با محوریت آموزش و پرورش با خانواده‌های شهدا برگزار شود. در دیدار با پدر و مادر شهید، خانواده شهدا کوچک‌ترین درخواست در حوزه شهری از برخی مسئولان دارند، ولی توجهی به خواسته آنها نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با انتقاد از عملکرد فرهنگی برخی ادارات شهرستان گفت: برنامه‌های پرورشی آموزش و پرورش در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا و خانواده‌های آنها به دانش آموزان ضعیف است که باید تقویت شود. خوشبختانه در موضوع حمایت‌های مالی مشکلی وجود ندارد، ولی برنامه‌ریزی و اقدامی صورت نمی‌گیرد.

احمدی طبا با بیان اینکه هر مسئولی در حوزه وظیفه خود اگر کوتاهی کند مدیون خون شهدا و ایثارگران خواهند بود، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان و فرهنگیان باعث شناخت بیشتر آنان نسبت به شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان اردستان گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در پنج نقطه شهری و روستایی شهرستان مراسم راهپیمایی و جشن انقلاب برگزار می‌شود. همچنین مراسم نورافشانی شب ۲۲ بهمن در ۱۰ نقطه شهری و روستایی شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه حضور مسئولان ادارات در جلسات عمومی و بین مردم جامعه ضعیف است، گفت: برخی روسای ادارات باید موظف شوند تا بین مردم بروند در صورتی که همدلی و هم‌افزایی و گوش دادن به حرف مردم و رسیدگی به مشکلات آنها نیاز امروز کشور و جامعه است.

احمدی طبا خطاب به مسئولان شهرستان، خاطرنشان کرد: برای انقلاب اسلامی هر مقدار هزینه کنید کم است، ولی به هیچ عنوان از انقلاب برای خود و ارتقای جایگاهتان خرج نکنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha