• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401111209989
  • منبع : نمایندگی گیلان

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان:

فردای نظام با دستان نسل چهارم و پنجمی‌های انقلاب رقم می‌خورد

فردای نظام با دستان نسل چهارم و پنجمی‌های انقلاب رقم می‌خورد

ایسنا/گیلان سرپرست کانون پرورش فکری گیلان، با بیان اینکه فردای نظام اسلامی با دستان نسل چهارم و پنجمی‌های انقلاب رقم می‌خورد، افزود: آینده کشور در گرو باورمندی، ممارست در کسب علم و دانش و بهره‌گیری شما از راهنمایی سازنده و راهگشای معلمان و مربیان است.

سید جلیل میرعظیمی در مسجد سلیمانداراب رشت ضمن تبریک میلاد با سعادت امام محمد تقی(ع) و چهل‌وچهارمین بهار آزادی، از حمایت اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر، هیئت امنای مسجد سلیمانداراب رشت و حضور اولیای تربیتی و آینده‌سازان در آیین با شکوه یوم‌الله ۱۲ بهمن قدردانی کرد و این همدلی و هم‌گامی را فرصت‌سازی برای نسل آینده کشور دانست.

وی کودکان و نوجوانان را مخاطب صحبت‌های خود قرار داد و با بیان اینکه فردای نظام اسلامی با دستان نسل چهارم و پنجمی‌های انقلاب رقم می‌خورد، افزود: آینده کشور در گرو باورمندی، ممارست در کسب علم و دانش و بهره‌گیری شما از راهنمایی سازنده و راهگشای معلمان و مربیان است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان در تبیین سخنان خود به بیانات امام راحل(ره) در سال ۱۳۴۲ اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی بنیانگذار انقلاب اسلامی در این ارتباط که سربازان نظام اسلامی در گهواره‌ها هستند، طی انقلاب مردمی سال ۱۳۵۷ محقق شد و به یقین فرزندان امروز این دیار نیز در جایگاه‌های مختلف، تاثیرگذار، یاور و مددکار آینده کشور خواهند ‌بود.

میرعظیمی بر ضرورت ولایت‌پذیری و صیانت از آرمان‌های شهیدان انقلاب تاکید و خاطرنشان کرد: حرکت‌های رو به فردا، نیازمند تکیه بر این داشته‌های ارزشمند معنوی است.

به گزارش ایسنا،گلزار شهدای سلیمانداراب رشت در نخستین روز از چهل و چهارمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، پذیرای کودکان و نوجوانانی شد که با امام راحل(ره) و شهدای والامقام، پیمانی دوباره بستند.

آیین‌های فجر چهل‌وچهارم کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گیلان، با تجدید میثاق آینده‌سازان با معمار کبیر این نظام مردمی، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و شهدای والامقام مقام این دیار آغاز شد.

مسجد و گلزار شهدای سلیمانداراب شهر رشت نیز پذیرای نسل چهارم و پنجمی‌های انقلاب اسلامی بود که با همراهی مسئولان، مربیان و اولیای تربیتی، این مکان‌های متبرک را جایگاهی برای اعلام پیوند همیشگی خود با پاسداران این نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران قرار دادند.

اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز از جمله برنامه‌های آیین یوم الله ۱۲ بهمن به شمار ‌می‌رفت و در این میان کودکان، نوجوانان و مربیان کانون به «دکلمه‌خوانی»، «معرفی کتاب» و «قصه‌گویی» پرداختند.

پخش سرودهای انقلابی و هم‌خوانی سرود «سلام‌فرمانده» و حضور در گلزار شهدای سلیمانداراب رشت، قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha