• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401111109081
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان:

موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایام اربعین بیش از ۲۲ میلیون نفر خدمات رسانی کرده اند

موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایام اربعین بیش از ۲۲ میلیون نفر خدمات رسانی کرده اند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب‌های استان در ایام اربعین به ۲۲ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۸۴۲ در سه وعده به زائران خدمات‌رسانی شده است.

سردار حسن حکمتیان‌راز در مراسم تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی گفت: تعداد ۴۲ موکب در ایام اربعین خدمت‌رسانی به مردم و زائران اباعبذالله را انجام می‌دهند که ۳۸ موکب پروانه‌دار و ۵ موکب مجوز نداشتند.

وی اظهارکرد: از مرکز استان تا مرز شلمچه ۲۵ موکب و ۱۷ موکب در کشور عراق کار خدمات‌رسانی را انجام می‌دهند که به صورت روزانه یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۴۲ نفر خدمات‌رسانی شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: موکب‌های استان در ایام اربعین به ۲۲ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۸۴۲ در سه وعده به زائران خدمات‌رسانی کرده اند.

حکمتیان راز تصریح کرد: برای اولین بار پروژه درب باب‌المهدی حرم امام حسن عسکری در سامرا در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است که تا پایان سال تکمیل و طی یک مراسم به کشور عراق و شهر سامرا ارسال می‌شود.

وی از راه‌اندازی هئیت مدافعان حرم در مرکز استان خبر داد و عنوان کرد: امکانات و تجهیزات این هئئت با کمک استاندار خریداری شد.

حکمتیان راز ادامه داد: علاوه بر این ۲۱ نیروی کار به کشور عراق اعزام شدند که کارهای خوبی انجام دادند و عراقی‌ها ابراز رضایت کردند.

وی تاکید کرد: دو هزار و ۷۵۰ متر سایت استان در مرز شلمچه است که اقدامات خوبی برای ارائه خدمت در اربعین سال‌های اینده ارائه شود.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با همکاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد هشت میلیارد تومان برای تکمیل سایت شهدای استان در مرز شلمچه اختصاص داده شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha