• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403040402711
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار کهگیلویه:

انتخابات ریاست جمهوری امن و سالم در کهگیلویه‌ برگزار می‌شود

انتخابات ریاست جمهوری امن و سالم در کهگیلویه‌ برگزار می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه، امن و سالم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در این شهرستان فراهم است.

سید حمزه محقق زاده روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان با تاکید بر اینکه انتخابات مهم‌ترین رخداد سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: تمام مجریان و برگزارکنندگان انتخابات ریاست جمهوری باید نهایت اهتمام خود را به کار بندند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی اظهارکرد: آموزش از سوی کارشناسان مختلف فرمانداری، معاونت سیاسی، هیات های اجرایی و نظارت با برگزاری دوره‌های مختلف برای نمایندگان فرماندار و نمایندگان بخشدار، اعضای شعب اخذ رای، کاربران فناوری شعب، آموزش‌های لازم را دنبال کرده‌اند و توجیهات لازم در حال انجام است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان مجریان و ناظران انتخابات شهرستان این دوره این است که همچون انتخابات اسفند ماه برگزاری انتخاباتی «سالم با صیانت از آرای مردم» را در دستور کار داشته باشیم.

محقق‌زاده تصریح کرد: محل شعبات اخذ رای بدون تغییری محسوس همان شعبات دوره پیشین انتخابات اسفندماه است و لازم است هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان با حضور در محل شعبات اخذ رای، امکانات شعب را از هر نظر با ادارات و متولیان محل شعبات بررسی و اطمینان خاطر در این خصوص کسب کنند.

وی با تاکید بر امانت‌داری در صیانت از آرا مردم بعنوان حق الناس ادامه داد:۱۷۷ شعبه اخذ رای اعم از ۹۰شعبه اخذ رای ثابت و ۸۷ سیار  برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آماده شده است

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه، رئیس ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه بیان کرد: تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج شهرستان کارکنان دولت در زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری لغو و طبق قانون ویژه انتخابات تمام سازمان‌ها و ادارات وابسته به دولت و نهادهای انقلابی موظف هستند در پشتیبانی امر کلیۀ امکانات خود را تا خاتمۀ انتخابات در اختیار قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha