• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401102819728
  • خبرنگار : 50547

فرماندار نکا تاکید کرد

اجرای دقیق مصوبات جوانی جمعیت در ادارات و بانک‌های نکا

اجرای دقیق مصوبات جوانی جمعیت در ادارات و بانک‌های نکا

ایسنا/مازندران فرماندار نکا به اجرایی شدن مصوبات جوانی جمعیت تأکید کرد و گفت: موضوع جوانی جمعیت، یکی از اولویت‌های کشور است. بانک‌ها در اختصاص تسهیلات به مراجعه کنندگان مکلف به انجام خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن هستند

عبدالرضا بابایی امروز در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان، با بیان اینکه وجه جهاد تبیین باید در مناسبت‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برجسته باشد، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه فرهنگی و در راستای جهاد تبیین همسو با برنامه‌های خودجوش فرهنگی باشند تا وقایع قبل و بعد از انقلاب به درستی به نسل جوان جامعه منتقل شود.

وی با اشاره به ضرورت شکل گیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: رعایت شئونات اسلامی و حفظ عفاف و حجاب توسط مدیران و کارکنان امری واجب است در صورت رعایت نکردن این موضوع طبق بخشنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برخورد قانونی با متخلفان صورت می‌گیرد.

فرماندار نکا به اجرایی شدن مصوبات جوانی جمعیت تأکید کرد و افزود: موضوع جوانی جمعیت، یکی از اولویت‌های کشور است. بانک‌ها در اختصاص تسهیلات به مراجعه کنندگان این امر مکلف به انجام خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

این مسئول با تاکید براینکه حضور بی واسطه مدیران در بین مردم، بیشتر شود، یادآور شد: حضور میدانی و رفع مشکلات مراجعه کنندگان در دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در کمترین زمان ممکن باید هدف مدیران و کارکنان ادارات باشد.

بابایی جذب سرمایه‌گذار در راستای اهداف رشد ۸ درصدی استان مازندران را موضوع مهم اقتصادی دانست و گفت: در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، گردشگری، صنایع تبدیلی و دیگر موارد، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب سرمایه گذار و مهیا کردن بستر مناسب برای فعالیت آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha