• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401102819532
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

با همت فولاد کاوه جنوب کیش؛

بازسازی ۵۰۰ واحد منزل مسکونی محرومین در رودان آغاز شد

بازسازی ۵۰۰ واحد منزل مسکونی محرومین در رودان آغاز شد

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به خدمت‌رسانی های تولیت مدرسه علمیه این شهرستان به جامعه محرومین، گفت: توسط تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان خدمات ارزشمند و ماندگاری برای محرومین انجام شده و باید این خدمات ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده، صبح امروز (۲۸ دی‌ماه) در مراسم آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در رودان، به سفارش خدمت به محرومین در قرآن اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به محرومین توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش لطف و محبتی بوده که خداوند به این مجموعه ارزانی داشته است.

وی تصریح کرد: در زمان کوتاهی که شاهد حضور مهندس حسینی به عنوان مدیرعامل این شرکت بوده‌ایم شاهد خدمات ارزشمندی در حوزه خدمت‌رسانی به محرومین بوده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: در دیداری که با مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش داشتیم، درخواست حمایت این شرکت از محرومین را دادیم که مورد استقبال مدیرعامل این مجموعه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عبادی زاده افزود: امروز شاهد آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در شهرستان رودان توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه مرتبط با بنیاد مستضعفان است و مسئولیت‌هایی در حوزه اجتماعی دارد که به طور مستقیم به محرومین خدمت می‌کنند.

بنیاد مستضعفان نیز منتصب به دفتر مقام معظم رهبری است و رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه‌ای جهت خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفان را دارند.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب نیز در این مراسم گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تلاش خواهیم کرد که کار بازسازی و ترمیم منازل مسکونی محرومین در رودان را آغاز کنیم.

حسینی افزود: در فرهنگ دینی ما آمده است که باید دست یکدیگر را بگیریم و در کتاب آسمانی ما نیز تأکیدات زیادی در خصوص حمایت از محرومین شده است.

وی تصریح کرد: خدمت به محرومین جز وظایف ما است و در این راستا باید بدون هیچ منتی خدمتگزاری کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده محرومین شناسایی شده است که کار ترمیم و بازسازی آن‌ها توسط شرکت فولاد کاوه کیش انجام می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان است و تمامی سود این شرکت صرف خدمت‌رسانی به محرومین می‌شود افزود: همواره تأکید رئیس بنیاد مستضعفان این بوده که در کنار بنیاد علوی ما نیز کار خدمت به محرومین را انجام دهیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان نیز دراین مراسم با تشکر از مدیرعامل فولاد کاوه، اظهار کرد: در مرحله اول بخش زیادی از ایزوگام منازل آسیب‌دیده توسط این شرکت تأمین شد.

حجت‌الاسلام عبادی افزود: امروز نیز شاهد آغاز مراسم ترمیم و بازسازی منازل محرومین شهرستان رودان توسط شرکت فولاد کاوه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام عدالت تصریح کرد: از همراهی و همکاری مهندس حسینی مدیرعامل پرتلاش شرکت فولاد کاوه صمیمانه قدردانی می‌کنیم که حمایت‌های خود را از محرومین شهرستان رودان دریغ نکرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha