• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403062818099
  • خبرنگار : 50673

حسینی:

جهاد دانشگاهی ثمره‌اخلاص افرادی بوده که صادقانه کار کردند

جهاد دانشگاهی ثمره‌اخلاص افرادی بوده که صادقانه کار کردند

ایسنا/هرمزگان مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی گفت: حراست نقش هشدار دهنده، پیشگیری، اصلاح کننده و همچنین به عنـوان مشاور امین، چشم مدیر در هر سازمان با توجه با اشـراف اطلاعاتی که به مجموعه دارد می باشد و می تواند در تصمیم سازی و پیشرفت مجموعه تحت نظارت تاثیر اساسی داشته باشد .  

سید یوسف حسینی مدیر کل حراست جهاد دانشگاهی ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله اعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و نیز میلاد خجسته رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص)، ‌با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۹، به دستور حضرت امام(ره) با هدف جذب و به کارگیری نیروهای  فرهنگی و دانشجویان تشکیل شده که برخی از این افراد در حال حاضر از بزرگان کشور هستند و در مسئولیت ها و مسندهای مختلفی فعالیت می کنند. 

وی گفت‌: جهاد دانشگاهی ثمره‌اخلاص افرادی بوده که صادقانه کار کردند و هموارسازی مسیر و صیانت از نخبگان اولویت اول حراست  است.           

حسینی در ادامه به رسالت جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه های پزشکی در زمینه سلول های بنیادی و ناباروری ما جزء 10 کشور اول هستیم که ‌هر ساله همایش های بسیار بزرگی در این خصوص برگزار میشود و همچنین در دیگر حوزه‌ها فنی مهندسی‌، نفت‌، دکل‌های حفاری، کشاورزی، دامپروری این مجموعه انقلابی دستاوردهای خوبی را داراست. 

‌وی با توجه به برگزاری آزمون های متعدد گفت: در کنار اقدامات مختلف و مهم جهاد دانشگاهی توانسته طی سالهای اخیر ۷۰ آزمون در صحت و سلامت کامل برگزار کند که نشان دهنده توانمندی های این سازمان در برگزاری آزمون می باشد .

در ادامه این مراسم احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان ضمن خیرمقدم به میهمانان این جلسه و تبریک ایام پیش رو گفت: آغاز فعالیت حراست جدید مجموعه در این ایام مبارک را به فال نیک می گیریم‌.

زاهری ،حُسن اخلاق، رفتار، ارتباط و تعامل خوب با همکاران در مجموعه را دلیل این انتخاب دانست و تاکید کرد: مجموعه نظارتی و حراستی زمانی موفق است که بعنوان چشمان همیشه بیدار در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مدیر دستگاه و نیروی انسانی مجموعه مشارکت داشته باشد.

وی افزود: اعتقاد داریم مجموعه حراست می بایست ضمن اینکه اصول‌، مواردی که مربوط به حراست است را با دقت پیگیری و رصد کرده و یک فضای آرام و با آرامش را در مجموعه به وجود آورد.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان در پایان ضمن تشکر از زحمات آقای میردریکوند مدیر حراست پیشین در طول دوران خدمت و برای خانم موسایی آرزوی موفقیت کرد. 

به گزارش ایسنا، خانم موسایی اولین مدیر حراست بانوی استان هرمزگان و دومین مدیر حراست بانو در جهاد دانشگاهی کل کشور هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha