• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1401102114501
  • خبرنگار : 71505

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

برای تامین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان تهران به ۴۰ هزار واحد نیاز داریم

برای تامین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان تهران به ۴۰ هزار واحد نیاز داریم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از نیاز ۴۰ هزار واحدی برای تامین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، قاضی‌زاده در  جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران با اشاره به اینکه تفکر ایثارگری در مقابل تفکر اصالت فرد قرار دارد گفت: تفکر ایثارگری مبتنی بر جمع و مکتب است، در همین زمینه بهترین الگو جهت ارائه به جامعه، شهدا هستند و از آنجا که جان خودشان را فدای کشور کرده‌اند؛ اجماع‌آفرین هستند.باید از ظرفیت روایتگری ایثارگران برای نسل جوان استفاده کرد تا جوانان با قهرمان‌های گذشته آشنا شوند. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دو رویکرد ترویج و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: حفظ منزلت خانواده‌ها به معنای توجه جامعه و نظام به آنها و نوعی اطمینان‌بخش و شوق‌آفرین است. 

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به وضعیت استان تهران گفت: در استان تهران دو اداره کل مربوط به ایثارگران داریم که به سبب تعداد زیاد ایثارگران فعالیت می‌کنند. همچنین در زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران اقدامات باید به طور جدی پیگیری شود و علاوه بر قانون استخدامی فرزندان شهدا از منابع مربوط به اشتغال استان  نیز می‌توان بهره گرفت. 

وی همچنین در مورد اولویت واگذاری مسکن به خانواده شهدا تاکید کرد: در استان تهران نیازمند ۴۰ هزار واحد برای خانواده شهدا و ایثارگران هستیم که امید است با همراهی استانداری تهران و سایر دستگاه‌ها، این امر محقق شود. 

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۳۲۵ گلزار شهدا در تهران بزرگ و ۲۳۲ گلزار در شهرستان‌های استان تهران داریم، تاکید کرد: ۳۲۳ گلزار در تهران و ۲۲۹ در شهرستان‌های استان ساماندهی شده‌اند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha