• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401100904863
  • خبرنگار : 50134

مشاور رییس جمهور و عضو مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران، مردمی دشمن شناس و با بصیرتی هستند

ملت ایران، مردمی دشمن شناس و با بصیرتی هستند

ایسنا/آذربایجان غربی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۹دی روز بصیرت و میثاق با ولایت فقیه است.

حجت الاسلام محمد حاج ابولقاسم دولابی جمعه ۹ دیماه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه ۹دی روز بصیرت و میثاق با ولایت فقیه است، تصریح کرد:اظهار کرد: در روز ۹دی ملت با وجود برخی اختلاف نظرها زیر پرچم ولایت و بصیرت جمع شدند که این نشان از بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است. 

حجت الاسلام دولابی با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی آگاه هستند و با بررسی حوادث به عمق رذالت دشمن پی می برند و به موقع وارد میدان می شوند، گفت: در ۹دی ملت ایران توطئه دشمن را که ۶ماه کشور را گرفتار درگیری های داخلی کرده بودند، ناکام گذاشتند.

مشاور رئیس جمهور با تاکید به اینکه ۹دی را می توان انقلاب دوم نامید، خاطر نشان کرد: مردم ایران با بصیرت خود نقشه های دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر نقش بر آب کردند جنگی که در هیچ برهه ای از تاریخ انقلاب اسلامی سابقه نداشته و عربستان سعودی هزینه ۵۰هزار نفری منافقین را تامین کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در حوادث سال جاری دشمن تمام ظرفیت خود را بسیج کردند اما باز از بصیرت ملت ایران شکست خورد، یاد آور شد: بصیرت یعنی دیدن تحولات جهانی و نگاه عمقی به حوادث داشتن است.

مشاور رئیس جمهور با تاکید به اینکه در زلزله بم تعداد گروه های جهادی کشور ۴۰گروه بود اما اکنون به ۲۵۲۰گروه رسیده، افزود: ایران کشور مهربانی هاست دشمن می خواهد این همدلی و مودت را به خصومت تبدیل کند.

حجت الاسلام دولابی با اشاره به اینکه هزینه سازش به مراتب بیشتر از مقاومت است، تصریح کرد: هزینه های که دولت قبل با نگاه سازش به کشور متحمل کرد خیلی بیشتر بود.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: دولت مردمی با نگاه بصیرتی و تعالیم رهبری اقدامات جهادی خود را به رغم مشکلات اقتصادی شروع کرده بطوری که میزان صادرات کشور ۵۰درصد افزایش یافته و تراز صادرات غیر نفتی کشور مثبت شده و نهضت ملی مسکن نیز شروع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha