• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403041409662
  • خبرنگار : 71505

رئیس مرکز تهران هوشمند خبر داد

تلاش شهرداری تهران برای ایجاد تحول مبتنی بر تکنولوژی‌های روز

تلاش شهرداری تهران برای ایجاد تحول مبتنی بر تکنولوژی‌های روز

رئیس مرکز تهران هوشمند از تلاش شهرداری تهران برای ایجاد تحول مبتنی بر تکنولوژی‌های روز خبر داد.

به گزارش ایسنا، ایمان صادق‌زاده در آیین آغاز فروش غیرحضوری گوشت و کالاهای اساسی در بستر سامانه شهرزاد که  در قالب یکصد و سی و یکمین پویش امید و افتخار برگزار شد گفت: مرکز تهران هوشمند از سوی شهردار تهران متولی فناوری و نوآوری در شهر تهران قرار گرفته است و اجرای برنامه کاربردی شهرزاد قرار است درگاه جامع خدمات شهرداری باشد و با تحول مبتنی بر فناوری خدمات را ارائه دهد. 

وی تاکید کرد: شهرداری تهران برای ایجاد تحول مبتنی بر تکنولوژی‌های روز تلاش می‌کند و متولی این موضوع نیز مرکز تهران هوشمند قرار داده شده است.

وی ادامه داد: ۲۰ خدمت در شهرزاد ارائه می‌شود و قابلیت دسترسی برای تمام شهروندان دارد و بنا داریم مابقی برنامه‌ها را نیز اضافه کنیم.

در ادامه این مراسم داوود قربانیان، مدیرعامل فروشگاه شهروند نیز گفت: در حوزه فضای کسب و کار و تجاری سالهاست که متفکرین این حوزه به خلق ارزش به عنوان یک عنصر توجه می‌کنند. این خلق ارزش به دغدغه عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان تبدیل شده که یکی از این موضوعات، ارائه خدمات با کیفیت، ارزان و بی‌منت است.

وی ادامه داد: امروز با توجه به مشکلات ترافیک، عرضه کالا و خدمات اگر با استفاده از تکنولوژی نباشد، ارزش خود را از دست می‌دهد. زنجیره گسترده‌ای از خدمات الکترونیک در شهرداری وجود دارد و ارزش افزوده‌ای ایجاد کرده که مردم انتظار داشتند تکمیل و بی‌عیب و نقص شود و جای ارائه کالا در این زنجیره خالی بود که مورد توجه قرار گرفته است. با این اقدام هر روز بهتر از دیروز به شهروندان خدمات ارائه خواهد شد و شهرداری خدمات بهینه‌ای را برای مردم فراهم می کند.

وی با بیان اینکه ایجاد میادین میوه و تره‌بار و مجموعه شهروند موجبات یکنواختی و گستردگی خوبی را فراهم کرد، گفت: با توجه به افزایش جمعیت نیاز به گستردگی این مراکز بیش از پیش احساس می‌شد و ما امروز به سمتی رفتیم که سرعت، کیفیت، پویایی و هدفمندی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه سامانه شهرزاد مجموعه‌ای از خدمات را در دو بخش ارائه می دهد، یادآور شد: ارائه خدمات و عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار از نکاتی بود که باید مورد توجه قرار می‌گرفت و به شهرزاد اضافه می‌شد. در همین راستا کارت‌هایی در اختیار شهروندان بود که به فروشگاه‌ها مراجعه کنند و در همین راستا با همت شهردار تهران و تلاش همکاران فضایی فراهم می‌شود که شهروندان خدمات دولت را درب منزل دریافت کنند.

وی تاکید کرد: این زنجیره‌ها به سمت و سویی خواهد رفت که خدمات ارزش افزوده و کالایی که دولت برای آن یارانه می‌دهد، در قالب ابرپروژه شهرزاد به شهروندان ارائه شود. این الگو قابلیت تست و توسعه به تمام هموطنان در سراسر کشور را خواهد داشت و هدف ما این است در سایه تدبیر شهردار تهران، به عنوان ابزار کمکی دولت، از این فضا استفاده کنیم تا در زنجیره خلق ارزش در شهرداری اثرگذار باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha