• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401100704038

وزیری‌راد عنوان کرد؛

مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در سطح کشور بی‌نظیر هستند

مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در سطح کشور بی‌نظیر هستند

ایسنا/قم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در سطح کشور بی‌نظیر هستند.

وحید وزیری‌راد امروز چهارشنبه 7 دی‌ماه در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم که در تالار فرهنگ و هنر خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم در ادامه مسیر خدمت‌رسانی به مردم در اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی ادامه داد: اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم یک سازمان محوری در استان قم در حوزه تقویت ارتباط و هم‌افزایی با دستگاه‌های مختلف است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم دیدار اعضای فنی و حرفه‌ای با مقام معظم رهبری را مدنظر قرار داد و گفت: مقام معظم رهبری از فنی و حرفه‌ای به عنوان پنجه کارآمد کشور یاد کردند و این موضوع رسالت این سازمان را سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه زنجیره‌ای در استان قم با محوریت فنی و حرفه‌ای شکل گرفته است، مطرح کرد: تمام اجزای این زنجیره توانسته‌ نقش آفرینی کند تا قم به عنوان استان برتر در حوزه فنی و حرفه‌ای معرفی شود.

وزیری‌راد با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بسیار کاربردی‌تر از آموزش‌های دانشگاهی است، عنوان کرد: خوشبختانه سطح آموزش در استان قم درحدی بالا است که در مواردی شاهد حضور نیروهای آموزش دیده استان قم در سایر استان‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در سطح کشور بی‌نظیر هستند، تصریح کرد: مربیان قمی در کنار فعالیت‌های آموزشی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیز توانمند و فعال هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha