• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401100704033

میمنت آبادی مطرح کرد؛

قم نخستین استان کشور با مدیرکل خانم/پرسنل آموزش فنی و حرفه‌ای منتظر افزایش حقوق باشند

قم نخستین استان کشور با مدیرکل خانم/پرسنل آموزش فنی و حرفه‌ای منتظر افزایش حقوق باشند

ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: برای اولین بار در سطح کشور است که یک خانم به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای منصوب می‌شود که این موضوع توقعات از استان قم را بالاتر می‌برد.

امیر میمنت آبادی امروز چهارشنبه 7 دی‌ماه در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم که در تالار فرهنگ و هنر خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای و موضوع مهارت آموزی برای ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، افزایش بهره‌وری و ... بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه اداره‌‎کل آموزش فنی و حرفه‌ای باید برای پاسخ‌ به این نیازها، توانمند باشد، مطرح کرد: باید بر اساس علم و نیازهای روز جامعه و بین المللی مهارت آموزی در فنی و حرفه‌ای انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه باید در مسیر به‌روز کردن کارگاه‌ها نیز گام‌ برداریم، عنوان کرد: در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تلاش داریم این نیازها تامین شود.

وی ادامه داد: در این مسیر باید از بخش خصوصی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم و یکی از رویکردهای اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای جذب سرمایه‌گذار است.

میمنت‌آبادی با اشاره به اینکه از تمام سرمایه‌گذاران در بخش آموزش فنی و حرفه‌ای استقبال می‌کنیم، عنوان کرد: متقاضیان سرمایه‌گذاری در این عرصه باید بدانند بستر و زمینه مناسب در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان قم یکی از استان‌های مهم در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای است، خاطرنشان کرد: استعداد و بستر لازم برای رشد و توسعه در این استان وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم انجام شده است، تصریح کرد: همچنین زمینه‌های لازم برای توسعه و افزایش این اقدامات در استان قم وجود دارد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در سطح کشور است که یک خانم به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای منصوب می‌شود که این موضوع توقعات از استان قم را بالاتر می‌برد.

میمنت‌آبادی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای به دلیل اینکه با جوامع مختلفی ارتباط دارد، یادآور شد: یکی از ابرمشکلات کشور موضوع بیکاری است و سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این عرصه کمک موثری برای کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است، بیان کرد: اگر این اساسنامه تصویب شود گام موثر و مفیدی در پیشرفت امور برداشته خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: با تلاش‌های انجام شده امیدواریم به زودی شاهد افزایش درآمد کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha