• دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401092818698
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌ جنوبی مطرح کرد:

رسیدگی به مسائل ۲ هزار نفر در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون

رسیدگی به مسائل ۲ هزار نفر در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: در راستای برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان جنوبی و مراجعه اقشار مختلف مردم از جمله کارگران، کارفرمایان و تلاش متصدیان میز، زمینه رفع مشکلات حدود دو هزار نفر فراهم شد.

غلامرضا اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به استان به مدت سه روز از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور نماینده تام الاختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت متبوع و مدیر کل ارزیابی و پاسخگویی به شکایات این وزاتخانه به مسائل و مشکلات مردم به صورت چهره به چهره برگزار شد.

وی بیان کرد: کارشناسان مستقر در این میزها با حضور دستگاه‌های تابعه وزارت تامین اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و صندوق بازنشستگی کشوری بانک توسعه تعاون،بانک رفاه، صندوق بیمه روستائیان کشاورزان و عشایر و بانک توسعه و کارآفرینی به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند.

اشرفی افزود: بیشترین مراجعات در باره اشتغال و دریافت تسهیلات اشتغال زا و رسیدگی به رفع قطع یارانه‌ها بود که در این زمینه نمایندگان تام الاختیار مقام عالی وزارت با ارائه راه حل‌های کارشناسی نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

وی با بیان اینکه در راستای برقراری عدالت اجتماعی و رفع مشکلات مردم، مراجعین و بررسی مجدد پرونده‌ها، شکایت اشخاصی که درخواست خود را به میز ارتباطات مردمی این اداره کل تسلیم کرده بودند به صورت موردی و با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین این اداره کل مورد بازنگری قرار گرفت، یادآور شد: در میز ارتباطات مردمی یاد شده به حدود ۲۰۰۰ نفر خدمات مشاوره ارائه و حدود ۱۷۰۰ درخواست ثبت سامانه سامد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha