• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403080603871
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خبرداد

واگذاری ۴۵ درصد از پرونده‌های سالمندان به مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی

واگذاری ۴۵ درصد از پرونده‌های سالمندان به مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۴۵درصد از پرونده‌های سالمندان تحت حمایت بالای ۶۰ سال کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تسریع در ارائه خدمات به مراکز نیکوکاری واگذار شده است.

محمد عرب، امروز یکشنبه ۶ آبان به رسانه‌ها گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردم، اقدام به راه‌اندازی مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و واگذاری امورات مردم به خود مردم تاکید تا تعامل بین همه قشرها انجام شود.

عرب خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان را از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط سالمندان و نیاز به ارائه خدمات مطلوب‌تر و رسیدگی بیشتر به آن‌ها ۱۷ هزار و ۸۰۴ پرونده سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان معادل ۴۵ درصد پرونده‌ها به ۶۹ مرکز نیکوکاری واجد شرایط با حدود ۹۰ مددکار واگذار شده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای، فرهنگی در کنار خدمات حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم و خیران در کمک به نیازمندان از جمله برنامه‌های مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با عنوان این که ۳۸ هزار و ۷۳۷ خانوار با جمعیت ۸۴ هزار و ۹۷۱ نفر تحت حمایت این نهاد است افزود: ۱۵۱ مرکز نیکوکاری در استان مشغول خدمات رسانی به محرومان هستند.

عرب با اشاره به خدمات ارائه شده به سالمندان تحت حمایت با کمک مراکز نیکوکاری از ابتدای امسال یادآورشد: در هفته سالمند برای اجرای برنامه‌های مختلف نظیر تجلیل ،تفقد و دلجویی، اعزام به اردو ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و تا پایان سال ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات به سالمندان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha