• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401092114137
  • منبع : نمایندگی گیلان

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان خبر داد

راه‌یابی ۱۴ قصه از گیلان به مرحله پایانی جشنواره قصه‌گویی

راه‌یابی ۱۴ قصه از گیلان به مرحله پایانی جشنواره قصه‌گویی

ایسنا/گیلان سرپرست کانون پرورش فکری گیلان گفت: ۱۴ قصه ۹۰ ثانیه‌ای قصه‌گویان گیلانی‌، نامزد مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

سید جلیل میرعظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، از راهیابی ۱۴ قصه ۹۰ ثانیه گیلانی ها به مرحله نهایی جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و اظهار کرد: بخش ۹۰ ثانیه‌ای از بخش‌های نوپا و جدید جشنواره قصه‌گویی است که چهار دوره را پشت سر گذاشته و همه اقشار جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: در جشنواره بیست‌وچهارم ۳۰۰۰ اثر قصه‌گویی در بخش ۹۰ ثانیه‌ای در سایت جشنواره ثبت نام و قصه‌های خود را بارگذاری کردند. در پایش داوری اولیه ۲۲۲۰ اثر انتخاب و وارد مرحله نیمه نهایی شد و از میان این آثار، ۱۲۵ اثر به مرحله پایانی رسید و بعد از برگزاری مرحله منطقه‌ای به چرخه ارزیابی نهایی داوری راه یافت.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان تصریح کرد: گیلانی‌ها نیز با استقبال از این رویداد فرهنگی، به ارایه و بارگذاری ۲۲۰ قصه در سایت جشنواره پرداختند و مریم تهرانی، فاطمه روحی‌رحیم، پاییزه طاهری و فاطمه گلچین با پایش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، قصه‌گویی ۱۴ قصه‌ و ۱۳ قصه‌گوی گیلانی را نامزد حضور در مرحله پایانی اعلام کردند.

میرعظیمی، آرتمیس امیرشادی، سمانه خانجانی، حسنا ایروان‌پور، حدیث ذوالفقاری، روشان گیلان‌نژاد، طاهره و فاطمه روشن پرمجه، مائده حمیدی، جواد اصغری و مهرآفرین سلمانی، زهرا چوپانی، هلیا رحمتی علی‌آبادی و هانیه رستم‌زاده را از قصه‌گویان راهیافته به مرحله نهایی دانست و متذکر شد: بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد ‌گودرزی دهریزی در یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha