• یکشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401091308562
  • منبع : نمایندگی اردبیل

حضور فعال جهاددانشگاهی اردبیل در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

ایسنا/اردبیل جهاددانشگاهی اردبیل در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان حضور فعالی دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل ۱۳ آذر با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه گزارشی از آخرین فعالیت‌های مراکز خدمات تخصصی درمان ناباروری، رشد فناوری گیاهان دارویی، مطالعات شهری و بیوتکنولوژی صنعتی و نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان و آخرین دستاوردها در حوزه سلامت باروری جهاد دانشگاهی استان اردبیل ارائه گردیده است.

مهران اوچی اردبیلی، این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل و قابلیت‌های جهاد دانشگاهی عنوان و اضافه کرد: به همین خاطر اهم اقدامات این نهاد در استان از جمله حمایت از واحدهای فناور، اجرای بازنگری طرح جامع گردشگری استان، راه‌اندازی خط تولید نشاسته حفاری، مطالعات و تحقیقات انجام گرفته در زمینه توسعه و احیاء جنگل‌های فندق و گیاهان دارویی استان و درمان ناباروی و ذخیره‌سازی خون بند ناف به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی همچنین از حضور فعال مراکز رشد جهاددانشگاهی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان با هدف ارائه و معرفی محصولات فناورانه خبر داد.

اوچی اردبیلی اضافه کرد: در غرفه مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل محصولات و تحقیقات مربوط به واحدها و هسته های فناور عرضه گردیده است.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل خاطرنشان کرد: در طول مدت برگزاری نمایشگاه فناوران مرکز رشد با حضور در غرفه به سئوالات مراجعه‌کنندگان پاسخ داده و اطلاعات لازم را ارائه  خواهند کرد. و همچنین در این مدت، اطلاعات و مشاوره‌های لازم در مورد فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به بازدیدکنندگان ارائه و بروشورهای آن‌ها توزیع خواهد شد.

گفتنی است، این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از ۱۳ لغایت ۱۶ آذر ماه جاری در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی دایر شده و از ساعت ۹:۳۰  تا ۱۷:۰۰ برای بازدید عمومی آزاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha