• شنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401091207530
  • منبع : نمایندگی قزوین

درخشش دختران ژیمناست قزوین در رقابت‌های ترامپولین قهرمانی کشور

درخشش دختران ژیمناست قزوین در رقابت‌های ترامپولین قهرمانی کشور

ایسنا/قزوین در پایان مسابقات ترامپولین قهرمانی دختران کشور، دختران استان به هشت عنوان رنگارنگ دست یافتند

رقابت‌های ترامپولین قهرمانی کشور بعد از پنج سال، دوباره به میزبانی شهر الوند و با حضور ۱۵۶ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم برگزار شد، به همین منظوربه سراغ «فاطمه محیط آبادی» نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان قزوین رفتیم.

محیط آبادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره فعالیت برگزاری این رقابت‌ها در پنج گروه سنی در استان قزوین، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور ترامپولین بانوان در پنج گروه ۹ - ۱۰ سال، ۱۱ - ۱۲ سال، ۱۳ - ۱۴ سال، ۱۵ - ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا به میزبان هیئت ژیمناستیک شهرستان البرز و شهر الوند برگزار شد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های  تیمی گروه ۹ - ۱۰ سال تیم‌های قزوین و هرمزگان به صورت مشترک قهرمان و تیم‌های یزد و منطقه آزاد کیش هم سوم مشترک شدند. در گروه سنی ۱۱ - ۱۲ سال، تیم قزوین قهرمان شد و تیم‌های اصفهان و یزد به عنوان دوم مشترک دست یافتند. در گروه سنی ۱۳ - ۱۴ سال، یزد، منطقه آزاد کیش و  هرمزگان، در گروه سنی ۱۵ - ۱۶ سال، هرمزگان، یزد و قزوین و در گروه سنی بزرگسال، قزوین، یزد و هرمزگان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول برگزاری مسابقات ترامپولین قهرمانی دختران کشور بیان کرد: دختران ژیمناست استان در رقابت‌های انفرادی خوش درخشیدند و در گروه ۹ - ۱۰ سال، مهرسانا شاهسوند و الینا مرتضی دوم و سوم شدند، در گروه سنی ۱۳ - ۱۴ سال، سولماز تقی‌زاده قهرمان شد و در گروه سنی بزرگسال ۱۷ سال، شقایق چراغی عنوان نایب قهرمان را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم استان قزوین به چهار مقام انفرادی، سه مقام تیمی اول و یک عنوان تیمی سوم دست یافت که برای تاریخ ژیمناستیک استان کم‌سابقه است.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های ترامپولین قهرمانی کشور در الوند، منتخبین با نظر کادر فنی تیم‌های ملی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha