• سه‌شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401090805170
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس:

بدون ۱۱ بازیکن فصل گذشته به میدان رفتیم/قول قهرمانی نمی‌دهم

بدون ۱۱ بازیکن فصل گذشته به میدان رفتیم/قول قهرمانی نمی‌دهم

ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس گفت: اگر با بازیکنان سال گذشته بازی می کردیم می توانستم قاطعانه و محکم بگویم که صد درصد قهرمان می شویم.

حمیده سلطانی زاده در گفتگو با ایسنا، در خصوص سطح مسابقات در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان افزود: سطح مسابقات بالا بود. تیم ها در دو گروه چهارتایی به میزبانی سیریک و بندرعباس رقابت کردند. این بازی ها بصورت دوره ای برگزار شد و ما در گروه خود سه بازی داشتیم که در دو بازی برنده و در بازی آخر با انصراف تیم حریف ۹  امتیازی شدیم که با قرار گرفتن در صدر جدول به دور نهایی صعود کردیم.

وی ادامه داد: تیم های رقیب خیلی هجومی و خوب بازی کردند. ۱۱ نفر از بازیکنان سال قبل خود را نداشتیم و مجبور شدیم که از اطراف بازیکنان جدید بگیریم و در مدت زمان کمی تیم را بستیم  تا بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم و خداراشکر نتیجه خوبی را گرفتیم.

وی با بیان اینکه داوری ها در کل داوری بدی نبودند، افزود: قضاوت‌ها در زمین بیشتر فوتسالی بود و تا حدودی ساحلی نبودند و فکر می کنم که باید بیشتر روی این قضیه کار شود تا زحمت های و نتیجه تیم ها بدلیل تصمیم اشتباه داور خراب نشود و امیدوارم که روی این قضیه بیشتر کار شود.

سلطانی تصریح کرد: بازیکنان‌مان پر انگیزه هستند گرچه مصدومی زیاد داریم چرا که با تیم‌های بسیار قوی بازی کردیم ولی امیدواریم که بتوانیم روی سکو بایستیم.

وی در خصوص تیم های رقیب بیان کرد: تیم‌ها جدید هستند و شناختی از تیم‌های آن گروه دوم نداریم ولی من فکر می کنم در تیم ما هر سه تیم بوشهر، گیلان و شهرداری بندرعباس بسیار قوی بازی کردند. تیم‌های بوشهر و گیلان بازیکنان بسیار خوبی را داشتند و من درحال حاضر نمیتوانم بگویم که کدام تیم رقیب سرسخت تری است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس ادامه داد: قهرمانی ما بستگی به بازیکنانمان دارد که چطور در زمین بازی کنند ولی بازیکنان انگیزه کافی را دارند و امیدواریم که به قهرمانی برسیم. بنده اگر با بازیکنان سال گذشته بازی می کردم می توانستم خیلی قاطع و محکم بگویم که ما صد درصد قهرمان می شویم ولی امسال به دلیل اینکه ما بازیکنان جدیدی را داریم و بنده هنوز آنها را به خوبی در زمین نمی شناسم با قطعیت نمی توانم بگویم که روی کدام سکو قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha