• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401090100248
  • خبرنگار : 50555

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان:

طرح پایش مصرف گاز ادارات دولتی خراسان رضوی آغاز شد

طرح پایش مصرف گاز ادارات دولتی خراسان رضوی آغاز شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی از آغاز طرح پایش ادارات و موسسات دولتی این استان با هدف مدیریت مصرف گاز طبیعی از امروز خبر داد.

فرشید دشتی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اجرای این طرح در خراسان رضوی اظهار کرد: پایش مصرف گاز در ادارات، سازمان‌ها و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان با هدف همکاری و هماهنگی جهت آموزش و اجرای مطلوب کنترل و نظارت بر مصرف گاز توسط ۲۷ تیم امدادی از ابتدای آذر تا نیمه اسفند امسال در سطح استان انجام خواهد شد.

وی افزود: کارشناسان شرکت گاز خراسان رضوی در این بازدیدها رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در فضای داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده، کنترل روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز به کار و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از پایان کار، کنترل خاموش بودن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل و همچنین کنترل گواهینامه‌های معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم را با هدف افزایش بازدهی وسایل گازسوز پیگیری خواهند کرد.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان بیان کرد: ادارات و سازمان‌هایی که نسبت به رعایت دستورالعمل مدیریت مصرف گاز بی تفاوت باشند، در نوبت اول اخطار کتبی دریافت کرده و در صورت تکرار موضوع علاوه بر اعلام به استانداری مطابق مقررات مربوط نسبت به قطع جریان گاز مجموعه آنان اقدام خواهد شد.

دشتی اتصال مجدد گاز ادارات و سازمان‌هایی که نسبت به رعایت مدیریت مصرف گاز طبیعی بی‌تفاوت باشند را منوط به تعهد به رعایت ضوابط مدیریت بهینه مصرف گاز توسط بالاترین مقام مسئول هر سازمان عنوان و تاکید کرد: شرکت گاز خراسان رضوی با شماره تلفن ۱۵۹۴ آماده راهنمایی متولیان انرژی سازمان‌های دولتی درباره نحوه مدیریت مصرف گاز است.

وی ادامه داد: شرکت گاز خراسان رضوی پس از استان تهران بزرگ با ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی بیشترین میزان مصرف‌کننده گاز طبیعی را در بخش‌های مختلف دارد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha