• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401090100237
  • خبرنگار : 50175

امام‌جمعه بروجرد:

دشمنان از نجابت و متانت جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرده است

دشمنان از نجابت و متانت جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرده است

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: دشمنان از نجابت و متانت جمهوری اسلامی ایران سو استفاده کرده است.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در مراسم تشییع پیکر پاک شهید میلاد بیرانوند که امروز در میدان تختی به سمت فرماندهی انتظامی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ما به خاطر تجلیل از یک عزیزی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای حفظ امنیت تقدیم کرده اینجا گرد آمده‌ایم.

وی تصریح کرد: باید توجه کنند کسانی‌که تحت تأثیر دشمن قرار می‌گیرند اگرچه اندک هستند اما این تعداد هم نباید تحت تأثیر قرار بگیرند.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: این‌گونه افراد باید دقت کنند، ببینند این دشمنان که با هم اعتراف کرده‌اند چه کسانی هستند؛ اگر یک انسان درستکار و راستگو بین این‌ها پیدا کردند؟

حسینی با بیان اینکه تمام بدکاران، فاسدان و آدم‌کشان علیه نظام جمهوری اسلامی ائتلاف کرده‌اند، افزود: سابقه آمریکا جنایتکار روسیاه، اسرائیل خبث کودک‌کش را بررسی کنید.

 وی با اشاره به اینکه عربستانی که ۸۱ نوجوان را که مخالف رژیم عربستان بودند در یک روز گردن زد، گفت: همجنس بازان، زنان فاحشه، فاسدان فراری و ... علیه جمهوری اسلامی دست‌به‌دست هم دادند.

امام‌جمعه بروجرد اضافه کرد: اصل هدف این است که ما نباشیم و یا فشار بیاورند که تسلیم شویم هدف این است که نمی‌توانند ببینند جمهوری اسلامی که یک روز در اختیار آن‌ها بود امروز ایران اسلامی در مواردی جز کشورهای اول دوم و سوم است.

حسینی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در بحث ژن‌درمانی یکی از سه کشور دنیا بوده و در هایپر موشک‌ها یکی از چهار کشور دنیا هستیم. این‌ها شوخی نیست.

وی با بیان اینکه در راستای پزشکی از کشورهای اطراف برای درمان به این کشور می‌آیند و ما دارای پزشکان حاذقی هستیم، ادامه داد: قدرتی شدیم که نه‌تنها این‌ها را از کشور بیرون راندیم و از تجاوز آن‌ها به کشورهای دیگر جلوگیری کرده‌ایم.

امام‌جمعه بروجرد اظهار کرد: آمریکا می‌خواست نقشه خاورمیانه را تغییر دهد ولی ایران جلوی او ایستاد و نگذاشت این اتفاق بیفتد، هر جا ایران به مصاف این‌ها رفته آن‌ها شکست خورده و برای آن‌ها خیلی سخت است.

حسینی تصریح کرد: یک عده‌ای از این بیچاره‌های ناآگاه و تهی مغز حرف آن‌ها را گوش می‌دهند اگر چه کم هستند ولی از نجابت جمهوری اسلامی سو استفاده کرده‌اند چون یک کشور قدرتمند است با ابهت و با وقار عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه این‌ها از این قدرت و متانت ایران سوءاستفاده کرده‌ و تعدادی از عزیزان ما را گرفتند، افزود: در بعضی از شهرهای کردستان این ضدانقلاب خیال کرده‌اند خبری است.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه مقام معظم رهبری لب تر کند یک‌ساعته همه این‌ها را جمع خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این‌ها می‌خواهند به‌وسیله چند بچه فریب خورده و تعدادی شرور به انقلاب ضربه بزنند؟ این‌ها چقدر احمق هستند.

 حسینی اضافه کرد: اگر احمق نباشند باید ببیند این اجتماعات مردم را ببیند وقتی شهیدی به زمین می‌افتد ببینند که مردم در تشییع‌جنازه شهیدان مردم چکار می‌کنند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی از باب ترحم با آن متانتی که دارد تاکنون به آن‌ها مدار کرده یک لحظه جمهوری اسلامی تصمیم بگیرد همه این‌ها را چندساعته جمع خواهد کرد.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: تکیه ما بر پروردگار است و به لطف خداوند شکست‌ناپذیر هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha