• دوشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401083021035
  • خبرنگار : 50187

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اعلام کرد

فعالیت برای تحقق محله اسلامی در ۷۲۵ محله استان کرمان

فعالیت برای تحقق محله اسلامی در ۷۲۵ محله استان کرمان

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با فعالیت در ۷۲۵ محله در راستای محله اسلامی کار را آغاز کرده ایم و تلاش می کنیم محله اسلامی را محقق کنیم چراکه برخی از مشکلات کنونی از خانواده و محله ناشی می شود و بعد به جامعه تسری می یابد.

سردارمحمدعلی نظری امروز ۳۰ آبان ماه در دیدار هیئت رئیسه سپاه ثارالله استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به برنامه های هفته بسیج و افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدائی در این هفته در سطح استان اظهار کرد: بیش از ۱۰۰۰ گروه جهادی در قالب رزمایش فاطمی ۲ از روز گذشته در استان کرمان فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج با عنوان " بسیج خدمتگزار مردم" نامگذاری شده، افزود: فعالیت های هفته بسیج با تاکید بر تبیین مجاهدت ها و بن بست شکنی های بسیج در طول ۴۳ اخیر صورت می گیرد.

نظری تصریح کرد: بسیج پرچمدار تمدن نوین اسلامی است و باید این مسئله در همه اقدامات بسیج مدنظر باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه کرمان جزو استان های برتر در تولید محتوای دیجیتال و انیمیشن است، گفت: دشمن دارد در حوزه های مختلف سرمایه گذاری می کند و ما به همان نسبت باید فعالیت ها را کیفیت بخشی و خود را تقویت کنیم.

وی افزود: با فعالیت در ۷۲۵ محله در راستای تحقق محله اسلامی کار را آغاز کرده ایم و تلاش می کنیم محله اسلامی را محقق کنیم چراکه برخی از مشکلات کنونی از خانواده و محله ناشی می شود و بعد به جامعه تسری می یابد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار اظهار کرد: بسیج خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی است و امروز تفکر بسیج جهان شمول شده و در غرب تا شرق دنیا در قالب مقاومت ملل و جهان اسلام خود را نشان داده است.

وی افزود: نمی شود گفت بسیج خواسته ایران است، بسیج در اقصی نقاط عالم جا افتاده و نهادینه شده و سنگری از مقاومت هر جا هست، شمه ای از تفکر بسیجی بر آن حکم فرماست.

عربپور تصریح کرد: امام راحل وقتی فرمان بسیج را صادر فرمود کل دنیا را می دید که چه تفکری می تواند جهان را از یوغ تفکرات استکباری نجات بدهد و راه نجات ملت ها بسیج است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha