• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403041308917
  • خبرنگار : 50187

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان:

راه حل مشکلات، حضور حداکثری مردم در انتخابات است

راه حل مشکلات، حضور حداکثری مردم در انتخابات است

ایسنا/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه راه حل مشکلات، حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: هر چه مشارکت بیشتر باشد، قدرت و انسجام ملی بیشتر می‌شود.

دکترمهدی بازمانده امروز ۱۳ تیرماه در سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی با موضوع بصیرت و آگاهی در انتخابات که در جهاد دانشگاهی کرمان برگزار شد، اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات، خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمنان است و مردم با حضور پرشور در صحنه‌ انتخابات برای دفاع از نظام و ارزش‌های والای آن به میدان می‌آیند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب به نمایش می‌گذارند.

وی به حضور و مشارکت مردم در برهه‌های مهم اشاره کرد و افزود: نقش بی بدیل مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس کاملا بر همگان روشن است البته باید گفت در هشت سال جنگ تحمیلی نخبگان کشور نقش موثری را ایفا کردند و توانستند عملیات‌های مهم را برنامه‌ریزی و هدایت کنند. امروز نیز باید از توانمندی نخبگان با تکیه به نوآوری و فن‌آوری بهره بگیریم تا بتوانیم با توان داخلی مسیر پیشرفت و تعالی کشور را طی کنیم.

در این نشست همچنین حجت الاسلام حسن عامری مبلغ حوزه و دانشگاه با اشاره به کلام حضرت علی (علیه السلام) گفت: قیام به حق، حق‌گویی، دفاع از اسلام، پایداری بی نظیر، تحمل مشکلات، سمبل ارزش‌ها و پاک بودن از نقص‌ها، از جمله مواردی است که باید در انتخاب فرد اصلح مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: مدافع حقوق مستضعفان، مطیع در برابر فرمان خدا، پایداری در برابر دین، پایبندی به عهد الهی و ... از جمله صفاتی است که رئیس جمهور آینده باید دارا باشد.

عامری با بیان اینکه باید به آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبری و شهدا احترام بگذاریم، گفت: در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم باید کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده مسیر شهدا باشد. منظومه و خط فکری امامین انقلاب را بشناسد و به آن عمل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha