• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401082517918
  • منبع : نمایندگی گیلان

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در جهت تحقق اهداف اداره کل بهزیستی گیلان

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در جهت تحقق اهداف اداره کل بهزیستی گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان در دیدار با سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان گفت: استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی به تحقق اهداف اداره کل بهزیستی گیلان سرعت می بخشد.

دکتر حمیدرضا مسکنی امروز در دیدار با سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی با استفاده از تمام توانمندی ها و ظرفیت های سازمان آماده ارایه خدمت به اداره کل بهزیستی گیلان است اظهار کرد: به منظور ایجاد و گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و خدمات تخصصی و افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه های مخاطب تفاهم نامه جدیدی فی مابین سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و اداره کل بهزیستی استان امضا خواهد شد.

وی افزود: در این تفاهم نامه تدوین و اجرای دوره های آموزشی تخصصی به منظور بالابردن توان و قابلیت کارشناسان دو حوزه انجام خواهد شد و همچنین اجرای دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای برای معلولان و مددجویان تحت پوشش به منظور ارتقای شغلی مد نظر خواهد بود.

مسکنی در ادامه به امکان استفاده از ظرفیت های دو حوزه جهت آموزش محتوای های تهیه شده به گروه مخاطب و امکان استفاده از ظرفیت های پژوهشی دو حوزه جهت طراحی برنامه های پژوهشی اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری در نیازسنجی و شناسایی مشاغل جدید و حرفه ای مرتبط با شرایط و وضعیت معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در حد توان جامعه هدف و طراحی دوره های آموزشی منطبق با آن نیز برنامه ریزی شده است.

مسکنی به برگزاری مشترک همایش ها و کارگاه های آموزشی و همکاری در راستای جلب مشارکت و هدایت گروه های داوطلبان دانشجویی به منظور ارایه خدمات به معلولین و مددجویان را از دیگر برنامه ریزی های همکاری های دوجانبه در این تفاهم نامه عنوان کرد.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در خصوص تعهدات جهاد دانشگاهی گیلان گفت: ارسال محتواهای  چاپ شده مرتبط با فعالیت های اداره کل بهزیستی ارایه نظرات کارشناسی در رابطه با طرح های اداره کل بهزیستی، به رسمیت شناختن حقوق مادی و معنوی اداره کل بهزیستی در رابطه با فعالیت های مشترک، اجرای برنامه های آموزشی و پژوهشی اداره کل بهزیستی و برنامه ریزی جهت تحقق آن با حداقل هزینه از جمله خدماتی است که از سوی این سازمان به اداره کل بهزیستی استان ارائه خواهد شد.

سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با انجام اقدامات جهادگرانه کارنامه درخشانی دارد، گفت: استفاده از نظرات کارشناسی جهاد دانشگاهی استان در تهیه و اجرای برنامه های اداره کل بهزیستی برای ما ضروری است. برنامه داریم از این ظرفیت مهم در استان بهره بیشتری بگیریم.   

وی افزود: برگزاری کارگاه ها و همایش مشترک و تسهیل در همکاری گروه های داوطلب دانشجویی معرفی شده توسط جهاد دانشگاهی از دیگر برنامه هایی است که در اولویت همکاری دو جانبه در تفاهم نامه آتی مد نظر ما قرار دارد.  

خدمت بین دانا به ارسال عناوین پژوهشی مورد نیاز اداره کل بهزیستی گیلان به سازمان جهاد دانشگاهی استان اشاره و تصریح کرد: تزریق روحیه نشاط و جهادی به جامعه تحت پوشش بهزیستی با همکاری جهاد دانشگاهی گیلان سرعت بیشتری به خود می گیرد و بنا داریم در این خصوص برنامه ریزی های مدون تری داشته باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha