• دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401081610598
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم در مجلس:

۸ زمین چمن مصنوعی روستایی برای بروجرد تأمین اعتبار شده است

۸ زمین چمن مصنوعی روستایی برای بروجرد تأمین اعتبار شده است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸ زمین چمن مصنوعی روستایی برای شهرستان تأمین اعتبار شده است.

عباس گودرزی در حاشیه بازدید از زمین چمن مصنوعی میدان زائران کربلا که امروز صورت گرفت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازدیدی از روند تکمیل و بهره‌برداری چمن مصنوعی شماره یک و دو میدان زائران کربلا صورت گرفت که این زمین‌ها در ابعاد بزرگ و کوچک هستند.

وی تصریح کرد: چمن مصنوعی آن اجرا شده و مراحل تکمیلی آن‌ها در حال سپری کردن است و به زودی به بهره‌برداری می رسد که در کنار بقیه ظرفیت‌های ورزشی شاهد توسعه زیرساختی ورزشی شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: استادیوم علی بیات نیز به‌صورت ۱۰۰ درصد نوسازی و تجهیز آن انجام شده که مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

گودرزی اضافه کرد: همچنین سال‌های گذشته نوسازی و تجهیز سالن طالقانی پیگیری و انجام‌شده و زورخانه وحدت نیز نوسازی و تجهیز آن انجام شده است.

وی بیان کرد: در کنار زمین‌های چمن مصنوعی که در ونایی، جهان‌آباد، جعفرآباد و طنجور که در هرکدام یک زمین چمن مصنوعی احداث شده، ۸ زمین چمن مصنوعی روستایی دیگر نیز تأمین اعتبار شده و مراحل پایانی مطالعات آن انجام شده که امید می‌رود به‌زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: همچنین معارض زمین ورزشگاه علی بیات در سنوات گذشته با ۵ میلیارد اعتبار نقدی رفع شد امیدوارم با توجه به اینکه در مصوبات سفر ریاست‌جمهور قرار گرفته به‌زودی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این ظرفیت باشیم.

گودرزی عنوان کرد: امید می‌رود این زیرساخت‌ها در کنار هم باعث ارتقا سرانه ورزشی و توسعه نشاط در شهرستان مخصوصاً جوانان این شهرستان شود.

وی اظهار کرد: همچنین یک زمین چمن با مشارکت شرکت بازآفرینی شهری، وزارت راه و شهرسازی، شورای شهر و شهرداری را در پارک مادر دنبال کرده‌ایم و در کنار این‌ها پروژه توسعه ورزشگاه کارگران بروجرد را داشتیم که زمین چمن آن ۱۰۰ درصد اجرا شده و سالن چندمنظوره هم در مرحله تکمیل است که به‌زودی با بهره‌برداری از آن به توسعه این زیرساخت‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha