• یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401081509865
  • خبرنگار : 50093

انتقاد سرمربی قند آمل از ناظر بازی با فرش‌آرای مشهد

انتقاد سرمربی قند آمل از ناظر بازی با فرش‌آرای مشهد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی قند آمل گفت: با تصمیم عجیب ناظر مسابقه از پرواز جا ماندیم و با اتوبوس به شهر خود بازگشتیم.

جواد اصغری مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی چهار بر سه تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران اظهار کرد: علی‌رغم پیروزی در این دیدار از نحوه برگزاری بازی ناراحت هستیم. این دیدار ابتدا قرار بود ساعت ۱۶ آغاز شود اما به دلیل برنامه پخش زنده تلویزیونی به ساعت ۱۶:۱۵ موکول شد. با وجود آنکه بلیت پرواز داشتیم، تاخیر در برگزاری این دیدار را پذیرفتیم.

وی با اشاره به تاخیر مجدد بازی تا ساعت ۱۶:۳۰ به دلیل ورود هواداران به سالن بازی افزود: هر بازی اصول و قواعد خود را دارد. چراغ قرمز همیشه قرمز است. وقتی مجوزی صادر نشده و قرار است بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود، نباید هواداری وارد سالن شود. اگر هواداری هم آمده و بازی بابت آن به تاخیر خورده، باید بازی در موعد مقرر آغاز شود.

سرمربی قندکاترین آمل خاطرنشان کرد: ناظر بازی باید احساس مسئولیت کرده و این مسائل را مدیریت کند. با تهران تماس گرفته‌ایم و ما را تهدید کرده‌اند که باید حتما این بازی برگزار شود. ناظر بازی از همان ابتدا باید روشن کند که اگر قرار است مطابق تشخیص وی این دیدار حتما برگزار شود، چرا زمان آن را مشخص نمی‌کند؟ در حال حاضر چه کسی پاسخگوی بلیت‌های سوخته پرواز تیم است؟ برنامه‌ریزی بلیت پروازهای ما بر اساس ساعت ۱۶:۱۵ بود. ناظر بازی هم می‌گوید که جا ماندن تیم ما از پرواز به او هیچ ارتباطی ندارد.  

اصغری‌ مقدم ادامه داد: از این موضوع دلخوریم و اتفاقی که در نیمه نخست برای تیم ما رخ داد، به دلیل آشفتگی تمرکز بازیکنانم بود. ساعت ۱۶:۱۵ آماده بازی بودیم اما ساعت ۱۷ سوت آغاز بازی زده شد. این تاخیر سبب شد از پروازهای خود جا بمانیم و ۲۵ نفر از عوامل تیم با اتوبوس به آمل بازگشتند.

وی در خصوص عملکرد داوری یادآور شد: متاسفانه داور عملکرد خوبی نداشت و سوت‌های مدیریتی زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha