• جمعه / ۱۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401071507056
  • خبرنگار : 50039

از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور؛

۱۳۰ پروژه طرح هادی در ۴۰ روستای گلستان افتتاح شد

۱۳۰ پروژه طرح هادی در ۴۰ روستای گلستان افتتاح شد

ایسنا/گلستان ظهر امروز (۱۵ مهر ۱۴۰۱) همزمان با روز ملی روستا و عشایر ۱۳۰ پروژه طرح هادی روستایی در ۴۰ روستای استان گلستان توسط دکتر رئیسی «رئیس جمهور» از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

«سیدمحمد حسینی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان پس از برگزاری آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۳۰ پروژه طرح هادی روستایی استان گلستان که به شکل متمرکز در محمد آباد گرگان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه ها با صرف اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۴۰ روستای استان گلستان احداث شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با این پروژه ها یک هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار دو هزار میلیارد ریال افتتاح شد، ادامه داد: تحویل هزار و یکمین جلد سند مالکیت روستایی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان به روستائیان از دیگر برنامه های افتتاح امروز (۱۵ مهرماه) بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اشاره به اینکه طرح هادی ۲۰ میلیارد ریالی روستای محمدآباد گرگان هم در کنار این پروژه ها افتتاح شد، افزود: زیرسازی و آسفالت به مساحت ۱۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع و محوطه سازی به مساحت یک هزار  ۶۰۰ متر مربع، افتتاح های روستای محمد آباد بود.

۱۳۰ پروژه طرح هادی در ۴۰ روستای گلستان افتتاح شد

به گزارش ایسنا، همزمان با آیین افتتاح پروژه های استان گلستان، پروژه های برق رسانی، آبرسانی ، میراث فرهنگی، راهداری و دیگر پروژه ها در سایر حوزه ها و در استان های خوزستان، گیلان، تهران، سمنان و سایر مناطق کشور با حضور رئیس جمهور و وزرای مرتبط از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در مراسم استان گلستان، «دکتر علی محمد زنگانه» استاندار، معاونین و مشاورین استاندار، نمایندگان شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، تنی چند از مدیران کل، فرماندار شهرستان گرگان، شهردار گرگان، روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

برپایی نمایشگاه طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی گلستان در ۵۰ غرفه با مشارکت شهرستان ها و روستاهای استان از برنامه های جنبی این برنامه افتتاحیه بود که مورد استقبال اهالی روستا قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha