• شنبه / ۹ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401070903510
  • منبع : نمایندگی ایلام

توضیحات رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام درباره نحوه شرکت در مزایده خودرو

توضیحات رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام درباره نحوه شرکت در مزایده خودرو

ایسنا/ایلام رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام گفت: متقاضیان ایلامی ضمانتنامه‌های شرکت در مزایده خودروهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را به اداره استان ایلام تحویل دهند و نیازی به مراجعه به استانهای محل پارک خودروها نیست.

«نجم‌الدین موسی‌نژاد» در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به برخی سوالات درباره نحوه شرکت در مزایده خودروهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اظهار کرد: مزایده شماره ۵۶۵ این سازمان اختصاص به فروش انواع خودرو وارداتی دارد که عمده این خودروها در استانهای بوشهر و خوزستان است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بازدید علاقمندان و شرکت کنندگان از خودروهای ارائه شده در مزایده توسط سازمان و همکاران استانهای محل پارک خودروها اندیشیده شده است اما الزامی به حضور افراد نیست، ادامه داد: شهروندان ایلامی می‌توانند ضمانتنامه‌های شرکت در مزایده خود را از هر یک از شعب بانک های عامل استان تهیه و به اداره استان ایلام تحویل دهند.

رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام تصریح کرد: متقاضیان باید توجه داشته باشند که عنوان «شرکت در مزایده ۵۶۵ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی» در متن ضمانت نامه‌ها قید شده باشد و در صورت تمایل افراد می‌توانند مبالغ ودیعه خود را بصورت نقدی نیز پرداخت کنند.

موسی‌نژاد با تاکید بر اینکه خودروهای مطرح شده در این مرحله از مزایده هیچگونه مشکلی جهت اخذ پلاک از پلیس راهور نداشته و در همان استان محل پارک خودرو پلاک گذاری خواهند شد، گفت: حجم موتور کلیه خودروها کمتر ۲۵۰۰ سی‌سی است و متقاضیان  هیچگونه دغدغه‌ای بابت مشکلات اصالت خودرو و رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران نداشته‌ باشند.

وی ادامه داد: متقاضیانی که قصد شرکت در مزایده خودرویی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی دارند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ مهلت دارند ضمانتنامه‌های خود را به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام به آدرس خیابان استقلال، بالاتر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، کوچه مدیریت اتباع خارجه تحویل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha