• دوشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401070401647
  • خبرنگار : 50184

ورزشکار کرمانشاهی عازم مسابقات جهانی "چوب کشی" می‌شود

ورزشکار کرمانشاهی عازم مسابقات جهانی "چوب کشی" می‌شود

ایسنا/کرمانشاه سعید ناصری از کرمانشاه به مسابقات جهانی چوب کشی به میزبانی کشور ترکیه اعزام خواهد شد.

این ورزشکار عضو تیم ملی چوب کشی ایران در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: چهارمین دوره بازی های جهانی عشایری(نومد گیمز) از هفتم مهر ماه در منطقه ایزنیک ترکیه آغاز می شود که تیم ملی چوب کشی ایران هم با چهار ورزشکار به این مسابقات اعزام می شود.

وی که قرار است در وزن منفی 70 کیلوگرم در این مسابقات رقابت کند، درخصوص نحوه انتخابش برای حضور در مسابقات جهانی عشایری هم گفت: سال 1397 برای اولین بار مسابقات استانی چوب کشی برگزار شد که در این رقابت ها مقام اول استانی را بدست آوردم.

ناصری اضافه کرد: پس از آنT سال گذشته مسابقات لیگ چوب کشی با حضور 18 تیم برگزار شد که هشت تیم اول به لیگ برتر راه پیدا کردند که باتوجه به اینکه تیم کرمانشاه هم در جایگاه پنجم این رقابت ها قرار گرفته بود، به لیگ برتر رسیدیم.

وی تصریح کرد: حدود یک ماه پیش از بازیکنان هشت تیم لیگ برتر خواسته شد تا در مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات جهانی عشایری در کشور ترکیه شرکت کنند که در این رقابت ها و در وزن منفی 70 کیلوگرم مقام اول را کسب کردم و به عنوان نفر اول این وزن لباس تیم ملی را پوشیدم.

این ورزشکار اهل روستای "یک جفتی" شهرستان صحنه با بیان اینکه ایران در چهار وزن در مسابقات چوب کشی ترکیه شرکت می کند، افزود: طبق برنامه ساعت 3 بامداد روز پنج شنبه (هفتم مهر) قرار است از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) عازم کشور ترکیه شویم.

وی که برای اولین بار است حضور در یک مسابقه خارجی را تجربه می کند، افزود: چوب کشی رشته ای است که قدرت و تمرکز بالایی می خواهد و امیدوارم که در این مسابقات هم بهترین عملکرد را داشته باشم. 

پیش بینی می شود بیش از سه هزار ورزشکار از 102 کشور جهان در مسابقات جهانی عشایری (نومد گیمز) ترکیه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha