• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401060604833
  • خبرنگار : 50448

مدیر کل فناوری اطلاعات استان بوشهر خبر داد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲پروژه ارتباطی در بوشهر

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲پروژه ارتباطی در بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۲ پروژه ارتباطی در استان بوشهر با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

علی سملیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آیینی با حضور استاندار، معاونان اقتصادی و توسعه مدیریت استاندار، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، فرماندار و مدیران شهرستان دیلم هفته دولت، ۱۲پروژه ارتباطی در روستای والفجر از توابع شهرستان دیلم به نمایندگی از پروژه‌های ارتباطی هفته دولت در استان افتتاح شد.

وی افزود: پروژه سایت روستای والفجر، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و  اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تکنولوژی G ۴ /G ۳ به پیمانکاری شرکت ایرانسل طراحی، نصب و راه اندازی شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر  خاطرنشان کرد: از ۱۲پروژه ارتباطی با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال، ۹ پروژه افتتاحی و ۳ پروژه آغاز عملیات اجرایی می‌باشد.

سملیان اظهار کرد: پروژه‌ها در روستای نورکارمخی از شهرستان بوشهر، روستاهای بوالفتح و والفجر از شهرستان دیلم، روستاهای بوالفیروز، آقا میراحمد، درنگ، چاه دول، مکابری و تنگ فاریاب از شهرستان دشتستان، روستای گاو سفید بزرگ از شهرستان گناوه، روستای لاورده از شهرستان جم و روستای اسلام آباد از شهرستان دشتی دراستان اجرا خواهد شد.

وی در پایان اشاره کرد: پروژه‌ها توسط شرکت ایرانسل و شرکت ارتباطات سیار اجرا می‌شود و هزینه اجرای این سایت‌ها از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

در ادامه عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ایجاد و توسعه بسترهای ارتباطی و پاسخگویی سریع و میدانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، جهت بررسی و رسیدگی به مسائل حوزه ارتباطات استان، تقدیر و تشکر کرد.

همچنین علی باستین معاون اقتصادی استاندار گفت: یکی از عوامل توسعه اقتصاد در روستاها و عدالت اجتماعی در حوزه سلامت، ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی است؛ که برنامه ریزی و اجرای این مهم، در استان بوشهر انجام شده است.

وی در پایان از همکاری و همدلی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها تشکر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha