• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403040805043
  • خبرنگار : 71036

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

قول می‌دهیم انتخابات در امنیت کامل برگزار شود

قول می‌دهیم انتخابات در امنیت کامل برگزار شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه شاهد رقابت جدی بین کاندیداهای ریاست جمهوری در دو هفته تبلیغات بودیم، گفت: امروز این رقابت منجر به مشارکت گسترده مردم در استان بوشهر و دیگر نقاط کشور شده است.

 احمد محمدی‌زاده صبح امروز همزمان با آغاز رأی‌گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور در گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر که صندوق شماره ۲۵ در آن مستقر شده بود رأی خود را به صندوق انداخت.
استاندار بوشهر که به همراه معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در این محل حضور یافت در گفت‌وگویی با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان اظهار داشت: در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر همه ابزار و امکانات لازم برای رأی‌گیری فراهم شده و مردم از همان ساعت اولیه حضور ‌پررنگ دارند.
وی با بیان اینکه شاهد رقابت جدی بین کاندیداهای ریاست جمهوری در دو هفته تبلیغات بودیم، گفت: امروز این رقابت منجر به مشارکت گسترده مردم در استان بوشهر و دیگر نقاط کشور شده است.
محمدی‌زاده برقراری امنیت همراه با سلامت انتخابات را در اولویت برنامه‌ها دانست و بیان کرد: قول می‌دهیم یک انتخابات باشکوه در امنیت کامل و سلامت مطلوب برگزار شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای جلوگیری از یک انتخابات باشکوه و پرشور در ایران اسلامی از همه راهکارها استفاده کرده‌اند، افزود: دشمنان برای جلوگیری از بروز حماسه مردم در انتخابات از ابزارهای گوناگون رسانه‌ای و تبلیغاتی استفاده کرده‌اند، ولی مردم این بار هم اهداف دشمنان را ناکام می‌گذارند تا بدانند نظام اسلامی ایران یک نظام الهی است و تا اتصال به نهضت جهانی امام زمان(عج) ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha