• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401060201190
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد:

ایجاد فاصله بین ملت‌ و دولت‌؛ خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای تضعیف

ایجاد فاصله بین ملت‌ و دولت‌؛ خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای تضعیف

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایجاد فاصله بین ملت‌ها و دولت‌ها خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای تضعیف یک کشور است، گفت: دولت‌ها براساس صداقت خود برای ملت‌ها نقشه راه دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز چهارشنبه ۲ شهریور در دیدار با استاندار، معاونان و فرمانداران خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه استعمارگران در تعدی، تجاوز، سلطه و دزدی تجربه کافی دارند، اظهار کرد: از قرن‌های گذشته که به صورت استعماری برای سلطه بر کل جهان برنامه ریزی شده، آفت بین المللی استعمار برای انسان مظلوم ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ابزار کار استعمارگران، تضعیف ملت‌ها و سپس تسلط بر آنان است، بیان کرد: دشمن به قول خود همه گزینه‌ها را روی میز دارد و تضعیف ملت‌ها را نیز به هر روشی از جمله ترویج فساد، فحشا، دروغ، مواد مخدر، تحریف، اختلاف دنبال می‌کند.

عبادی با بیان اینکه اطاعت ملت‌ها از دولت‌ها در راستای کارهای مثبت است، ادامه داد: نفوذ و تسلط استعمار بر قاجار و ابزار دست قرار دادن پادشاهان کار مشکلی نبوده است، در حالی که در دین خدا همه شایستگی و کرامت برای مسئولان نظام دینی منظور شده که جذابیت و محبوبیت دارد.

وی تصریح کرد: دشمن از همه ابزارها از جمله ایجاد فاصله بین دولت‌ها و ملت‌ها برای تضعیف استفاده می‌کند و طرح استعماری آنان برای فراگیری پایان تاریخ است.

عبادی با بیان اینکه وجود انقلاب اسلامی از سلطه جهانی آمریکا جلوگیری کرد، افزود: قوی بودن انقلاب اسلامی از سوی خداوند است؛ در داخل کشور با رأی مردم، دولت مردمی و انقلابی روی کار آمد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با همه موانع صدای جمهوری اسلامی ایران به دنیا رسیده و مردم از این دولت  عدالت می‌خواهند، تصریح کرد: دولت به معنی عام آن که شامل سه قواست در طول این سال‌ها هرگز جامعیت امروز را نداشته است.

عبادی با اشاره به اینکه دولت‌ها موظفند قانون اساسی را پیاده کنند و این آزمایش الهی است، افزود: در حال حاضر دولتی قانون‌دان و مجرب، قوه قضاییه با تسلط کامل بر قانون همراه با عدالت و مجلس با تسلط بر قانون و مسائل اجرایی با هم ترکیب شدند که در این شرایط امیداریم دولت انقلابی با تلاش شبانه روزی خود از احقاق حق و اجرای عدالت کوتاهی نکرده و قدر این مردم صبور را بدانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha