• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403040503056
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

عضو ستاد فرهنگیان کشوری سعید جلیلی در خراسان جنوبی:

جهاد تبیین درخصوص ویژگی‌های شخصیتی جلیلی در اولویت قرار گیرد

جهاد تبیین درخصوص ویژگی‌های شخصیتی جلیلی در اولویت قرار گیرد

ایسنا/خراسان جنوبی عضو ستاد فرهنگیان کشوری سعید جلیلی با بیان اینکه در روزهای باقیمانده تا انتخابات بدون شک با هجمه‌های تبلیغاتی وسیع مواجه خواهیم شد، تاکید کرد: باید جهاد تبیین درخصوص ویژگی‌های شخصیتی جلیلی در اولویت قرار گیرد، جهاد تبیین حتی از طریق تلفن همراه قابل انجام است و نباید در اطلاع‌رسانی و تبیین هیچ کسی را دست کم گرفت.

مصطفی عطاران در اجتماع حامیان فرهنگی و مردمی جلیلی در بوستان شهدای گمنام بلوار شعبانیه بیرجند برگزار شد از خراسان جنوبی به عنوان دیار رئیس جمهور شهید، خدوم و مجاهد یاد کرد و گفت: شهید رییسی اهل صبر، توصیه به صبر، نگاهبانی و دفاع از نظام، وطن، کشور و مرزهای اعتقادی و اهل تقوی، فلاح و رستگاری بود.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه راه این شهید بزرگوار است.

عضو ستاد فرهنگیان کشوری سعید جلیلی با بیان اینکه تقوای شهید رییسی به او سعه صدر داد، افزود: ریشه سعه صدر این شهید در تقوایش بود، در مقابل بی‌تقوایی‌ها و بداخلاقی‌ها رفتار عاقلانه، منطقی و پدرانه داشت و صبور بود.

وی گفت: آیت الله رییسی سال‌ها مسئولیت نظارتی و اطلاعات کافی و وافی از افراد داشت، عیب و نقص آنها را می‌دانست اما به رخشان نکشید، دیدیم همان‌ کسانی که پیش از شهادت او چه درباره شهید گفتند بعد از شهادت چه می‌گویند؛ این از جهتی مظلومیت و از جهت دیگر حقانیت ایشان را می‌رساند.

عطاران بیان کرد: سعید جلیلی نیز در برخوردها، گفت و گوها و مناظره‌ها کریمانه، عاقلانه و پدرانه از کنار بسیاری از رفتارها و گفتارها عبور می‌کند و همزمان راهکار عملی و علمی خروج از غفلت‌ها را همان جا ارایه می‌دهد.

وی با اشاره به مردم داری شهید جمهور گفت: آیت‌الله رییسی اهل محبت خدا بود و ارتباط خود را با خدا تقویت کرد بدون شک نسبت به مردم نیز محبت و درک عمیقی از درد و رنج مردم داشت.

عطاران گفت: جلیلی با تلاش علمی و عملی برای حل بی منت مشکلات مردم یک جهاد ارزشمندی را به نمایش گذاشته است، بعد از سال ۱۳۹۲ با تشکیل دولت سایه و استفاده مجاهدانه، مخلصانه و وقت گذار از جوان‌ترین، متخصص‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای کشور و انقلاب، مشکلات را احصا و برای تک تک آنها راه حل ارائه کرد.

وی بیان کرد: ولایتمداری شهید رییسی ‌گل ویژگی‌های این شهید است، اعتقاد و ایمان او که منشاء آن تقوا و ارتباط بسیار عمیق با خداست از او یک شخصیت ولایتمدار و خاضع در مقابل ولایت ساخت.

عضو ستاد فرهنگیان کشوری سعید جلیلی افزود: وی علیرغم برخورداری از امکانات و اختیارات گسترده و نفوذ کلام بسیار، تواضع خود را حفظ کرد در حالی که خیلی‌ افراد در این امتحان رفوزه شدند اما روز به روز خضوع و خاکساری وی نسبت به ولایت فقیه بیشتر شد.

 وی عنوان کرد: روحیه جهادی، تلاش خستگی ناپذیر، هدفمند و خالصانه شهید رییسی زبانزد خاص و عام بود و دل‌های مردم محروم را به سمت خود جلب کرد، او را تخریب کردند و بدترین عناوین را به کار بردند اما یکی از محبوبترین شخصیت‌های تاریخ اسلام و ایران شد، اما امروز مردم آگاه شده‌اند و می‌فهمند فرهنگ مناظره شهید رییسی و سعید جلیلی است که پیروز می‌شود.
 
وی عنوان کرد: شهید رییسی ایجاد امید در مردم، تشکیل گروه‌های کارشناسی برای رفع ضعف‌ها، آرامش در تصمیم و عمل، سفارش ناپذیری، باور به ما می‌توانیم، پرهیز از دوقطبی سازی جامعه، فداکاری، قاطعیت و حمایت از تولید داخلی را در عمل نشان داد و در جهاد تبیین نیاز به دادن آدرس نیست.
 
وی با بیان اینکه هر خانه یا فرد می‌تواند یک ستاد برای جهاد تبیین باشد، گفت: شهید رییسی در دولت خود از بحران‌های دشوار عبور کرد، بدحالی‌های دانش آموزان جنگ روانی حساب شده دشمن علیه انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: کاری که دشمن می‌خواست با جوانان و نوجوانان انجام دهد یا کلاهی که سر بانوان بگذارد آن را با منظومه‌ای از تلاش و حرکت نرم تخریب‌گر ایجاد کرده بود، با جهاد تبیین خنثی شد.
 
وی گفت: نباید در جهاد تبیین به استان خود اکتفا کنید چون امروز دنیا کوچک شده و با تلفن همراه می‌توان با تمام دنیا ارتباط برقرار کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha