• پنجشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401052014431
  • خبرنگار : 50189

ثبت درخواست کرمانی‌ها از رئیس جمهور در سامانه ۱۱۱

ثبت درخواست کرمانی‌ها از رئیس جمهور در سامانه ۱۱۱

ایسنا/کرمان همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان کرمان، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامانه ۱۱۱) به صورت ویژه دایر است و ‌کرمانی‌ها می‌توانند درخواست‌های خود را طی تماس تلفنی با این شماره مطرح کنند.

دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز ۲۰ مردادماه در حاشیه بازدید از سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در کرمان عنوان کرد: بیش از ۶۰۰ نفر از نیروهای اداری برای دریافت و ثبت درخواست‌های مردمی در سفر ریاست جمهوری آموزش دیده‌اند و در این مرکز حضور دارند. 

وی بیان کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ مرداد) از ساعت ۷ تا ۲۱ با این سامانه ارتباط گرفته و درخواست‌های خود را مطرح کنند تا کارشناسان مربوطه ثبت آنها را انجام دهند. 

استاندار کرمان ادامه داد: کد رهگیری برای هر تماس تلفنی داده می‌شود و شهروندان می‌توانند درخواست خود را پیگیری کنند.

فداکار عنوان کرد: سامانه ۱۱۱ بهترین ظرفیت برای طرح درخواست و مشکلات شهروندان است و تاکنون بیش از هزار مورد درخواست مردمی در این مرکز به ثبت رسیده است. 

مقام عالی دولت در استان کرمان با اشاره به بازدید وزرای دولت به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار دولت در شهرستان‌ها گفت: ۲۹ میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام‌الاختیار وزرا در دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شده تا مراجعات حضوری و تخصصی را بررسی و پیگیری کنند. 

وی ادامه داد: با توجه به سفر صبح فردا جمعه ۲۱ مرداد رئیس جمهور به جنوب استان و استقلال تعدادی از ادارات کل، مراکز ارتباط مردمی نیز در جنوب راه‌اندازی شده است. 

استاندار کرمان اظهار داشت: سامانه ۱۱۱ برای کل استان است و هم‌استانی‌ها در هر منطقه، شهر و بخشی می‌توانند طی تماس تلفنی، درخواست خود را مطرح کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۰ ۱۹:۵۸

تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستانی غیر انتفاعی ومعلمین با 10 سال سابقه کار دوم کمک معیشت جانبازان به حقوق حالت اشتغال

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۰ ۲۰:۲۰

سلام به سید جناب آقای ریس جمهورهای بنده درخواست وام داشتم برای اجاره خانه به هر بانکی سر میزنم میگویند به ما بودجه ندادن من هم مستاجر هستم مشکل دارم دست شما درد نگنه یک فرد کارگر هستم

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۰ ۲۰:۴۳

سلام خسته نباشید..ازتون خواهش میکنم پیگیر مربی هاپیش دبستانی باشی

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۰ ۲۲:۴۶

باسلام خدمت سید بزرگوار لطفاً جیرفت را استان کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۰ ۲۲:۵۷

سلام خواهش میکنم فکری به حال ما لیسانس بیکاران با این شرایط اقتصادی بکنید همچنین مربی های پیش دبستانی دیگه کی میخواهید استخدام کنید نه حقوق درست حسابی داره نه بیمه ما چکار کنیم خودتون قضاوت کنید میشه با ماهی ۵۰۰ تومان زندگی کرد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۳ ۰۸:۵۳

سلام باتشکراززحمات شمالطفایه فکری به حال وضعیت اقتصادی نظامی هاخصوصانیروانتظامی بکنید.

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۰ ۲۳:۲۲

سلام شما رو به خدا فکری برای ساماندهی شهرک روبرو ترمینال جدید کنید،ما مردم هم بعد خدا امیدمون به شماست،مردم این منطقه روزگار مردم نخستین دارند

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۱ ۰۶:۲۴

سلام. لطفا به مشکل ازدواج و مسکن جوانان توجه بیستر نمایید

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۷ ۲۰:۳۶

نمیتوانم پیگیرری انجام بدم بفهمم این پیامک که بهم دادن برا چیه موافقت یا مخالفت