• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403041510467
  • خبرنگار : 50187

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

پیش‌بینی نیاز به تعرفه بیشتر در برخی شعب استان کرمان

پیش‌بینی نیاز به تعرفه بیشتر در برخی شعب استان کرمان

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به در نظر گرفتن تعرفه بیشتر در برخی شعب اخذ رای گفت: هنوز کمبود تعرفه در صندوقی نداشتیم اما به دلیل افزایش مشارکت احتمال نیاز به تعرفه بیشتر مربوط به برخی شعب بزرگ وجود دارد.

محمدمهدی فداکار عصر امروز ۱۵ تیرماه در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: برگزاری انتخابات کار سختی است و دوستان در حوزه اجرا، نظارت و تامین امنیت زحمت می‌کشند و در فاصله یک هفته دو انتخابات برگزار کردیم.

وی افزود: بدون هیچ حاشیه و مشکلی انتخابات در استان کرمان از صبح امروز در حال برگزاری است و عدد مشارکت نیز خوب است.

فداکار با اشاره به اینکه مشارکت خیلی بهتر از هفته قبل است، گفت: اگر همین روند ادامه داشته باشد، مشارکت خیلی خوبی در استان شاهد خواهیم بود. ضمن اینکه در کل کشور روند افزایش مشارکت را شاهد بودیم.

استاندار کرمان اظهار کرد: همه از جمله دستگاه نظارتی، قضائی و ... پای کار و هماهنگ هستند و هیچ صندوقی دچار اخلال در رای‌گیری نشده است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن تعرفه بیشتر در برخی شعب اخذ رای گفت: هنوز کمبود تعرفه در صندوقی نداشتیم اما به دلیل افزایش مشارکت احتمال نیاز به تعرفه بیشتر مربوط به برخی شعب بزرگ وجود دارد و آمادگی پشتیبانی داریم.

فداکار با اشاره به اینکه امیدواریم فرآیند انتخابات بدون مشکل تا ساعت پایانی پیش برود، افزود: بیش از ۶۰ هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات در استان کرمان هستند و هر چه مشارکت بیشتر باشد، ظرفیت و امکانات در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تخلف خاصی در استان نداشتیم، از مردم درخواست داریم که زودتر برای رای دادن در شعب حضور یابند و کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار کرمان خطاب به کسانی که برای شرکت در انتخابات هنوز مردد هستند، گفت: درخواست داریم بر تردیدتان غلبه کرده و پای صندوق بیایید زیرا یک رای هم اثر دارد و هر تصمیمی گرفته شود، همه ما تحت تاثیر آن قرار داریم و بنابراین مشارکت کنیم تا از حقمان استفاده کرده باشیم.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: نرخ مشارکت را همه دنیا می‌فهمد بنابراین مشارکت در انتخابات خیلی مهم است و به همین دلیل رهبری تاکید دارند و امیدواریم مردم مشارکت خوبی داشته باشند که بحمدالله امروز مشارکت خوب بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha