• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403041510110
  • خبرنگار : 50188

مسئولان رفسنجان پس از انداختن رأی چه گفتند؟

مسئولان رفسنجان پس از انداختن رأی چه گفتند؟

ایسنا/کرمان فرآیند اخذ رأی دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در رفسنجان، راس ساعت هشت صبح امروز بار دیگر با مشارکت پرشور مردم شهرستان آغاز شد تا بار دیگر مردم این خطه قهرمان‌پرور برای انتخاب رئیس جمهور مشارکت داشته باشند.

امروز نیز ۲۱۱ صندوق رای در مناطق مختلف شهرستان رفسنجان به صورت ثابت و سیار مستقر شده و فرآیند جمع‌آوری رای را بر عهده دارند.

فرماندار رفسنجان پس از انداختن رأی خود به صندوق مسجد جامع این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اخذ رای همانند هفته قبل تا ساعت ۱۸ به وقت محلی ادامه خواهد یافت و در صورت تمدید شدن، به اطلاع عموم خواهد رسید.

حسین رضایی از مردم خواست که با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای رئیس‌جمهور آینده کشورمان را با اقتدار انتخاب کنند و افزود: ما مامور هستیم که انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار کنیم، مشارکت بسیار اهمیت دارد و به عنوان مجری، امین رای مردم هستیم.

مسئولان رفسنجان پس از انداختن رأی چه گفتند؟

وی تصریح کرد: با همکاری هیأت نظارت، انتخابات ۱۵ تیر ماه همانند دور قبل در کمال صحت و سلامت برگزار خواهد شد.

سرنوشت چهار ساله مردم در گرو دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است

امام جمعه رفسنجان نیز گفت: امروز روز بسیار بزرگ  و سرنوشت‌سازی است. روزی که مردم با رای خود رئیس جمهور آینده کشور و رئیس قوه مجریه را به مدت چهار سال انتخاب می‌کنند.

حجت الاسلام اصغر عسکری در فرآیند رای‌گیری در مسجد جامع شهر رفسنجان اظهار کرد: امروز روز سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است و با حضور خود فردی را انتخاب می‌کنند که به مدت چهار سال بر کرسی ریاست جمهوری و قوه مجریه جلوس می‌کند.

وی بیان کرد: از حضور مردم در دور قبل قدردانی می‌کنیم و در دور دوم هم از مردم می‌خواهیم که در این فرآیند برای تعیین سرنوشت خوب کشور پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

امنیت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در رفسنجان برقرار است

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: امنیت دور اول انتخابات ریاست جمهوری در رفسنجان با کمک نیروهای انتظامی و بسیجیان در شهرستان برقرار شد و هیچ خللی در روند برگزاری حماسه سیاسی وارد نشد و امروز در دور دوم هم با کمک این عزیزان امنیت برقرار خواهد شد.

سرهنگ محمد پساوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه تدابیر امنیتی برای این انتخابات اندیشیده شده و انتخاباتی آرام خواهیم داشت.

وی افزود: قطعا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرهنگ پساوند از مردم خواست تا با مشارکت حداکثری خود در روز رای‌گیری، امنیت پایدار را برای کشورمان رقم بزنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز از مردم خواست تا برای پیشرفت و توسعه کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند که با مشارکت بیشتر  اقتدار کشور هم افزایش می‌یابد.

احمد انارکی محمدی اظهار کرد: خوشحالیم که امروز مردم با شور و حال وصف نشدنی پای صندوق‌های رای آمدند و در این حماسه سیاسی که حقشان است شرکت کردند.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم که برای تعیین سرنوشت کشور، رشد، توسعه و پیشرفت کشور ایران قدم رنجه کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

شهردار رفسنجان با دعوت از یکایک شهروندان به حضور حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مرز کشور ما با دنیای استکبار در مشارکت بالا در انتخابات است و دشمن را مأیوس می‌کند.

مجید کهنوجی پس از انداختن رأی خود به صندوق شعبه مسجد جامع رفسنجان، اظهار کرد: ابتدا از حضور مردم در دور اول انتخابات ریاست جمهوری تشکر می‌کنم و پیش‌بینی‌ها از مشارکت بالاتر مردم در دور دوم حکایت دارد.

وی تصریح کرد: اصل قضیه مشارکت است و مرز ما با دنیای استکبار و دشمن همین است. اینکه چه کسی انتخاب می‌شود در مرحله بعد انتخاب اصلح است که افراد طبق معیارهای مقام معظم رهبری می‌توانند به فرد اصلح برسند.

شهردار رفسنجان درباره حضور خود در جمع شهرداران دهه هشتادی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: دلیل حضور بنده، اهمیت به شهرداران دهه هشتادی بود چرا که آن‌ها نیز به‌عنوان یک الگو بوده و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب آینده کشور هستند و اهمیت به این جوانان بسیار کارساز است و آینده را می‌سازد.

۶۶۳ نفر کار حفاظت از صندوق‌ها را بر عهده دارند

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان نیز گفت: ۲۲۱ صندوق در سطح شهرستان هر کدام سه مأمور محافظ حضور دارند لذا ۶۶۳ نفر محافظ صندوق رای هستند که همکاران انتظامی ما و بسیجیان همیشه در صحنه هستند.

سرهنگ امیری‌سبتکی به ایسنا گفت: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری هیچگونه مورد امنیتی در سطح شهرستان نداشتیم و ان‌شاءالله در دور دوم هم امنیت کامل را و با مشارکت حداکثری مردم ایرانی مقتدر داشته باشیم.

مسئولان رفسنجان پس از انداختن رأی چه گفتند؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha