• دوشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401040604085

حکم تخلیه دو مدرسه در مشهد متوقف شد

حکم تخلیه دو مدرسه در مشهد متوقف شد
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی صبح امروز تصاویری از تخلیه دو مدرسه استیجاری با حکم قضایی در مشهد منتشر شد، اما براساس اعلام مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با رایزنی‌های آموزش و پرورش در حال حاضر حکم تخلیه متوقف شده و فردا حکم قطعی در این زمینه صادر می‌شود.

حسین محمدزاده، مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: دو باب مدرسه پیام انقلاب و اشکذری در بلوار امامت- چهارراه میلاد فعالیت آموزشی دارند و آموزش‌وپرورش حدود یک سال است که با مالکان آنها در حال مذاکره است.گویا مالکان این دو مدرسه قصد تخلیه و تخریب این مدارس را دارند و خواهان ملک خود هستند.

وی با اشاره به اینکه مدارس پیام انقلاب و اشکذری هر کدام ۳۵۰ دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول دارند، افزود: مالکان امروز قصد تخلیه این دو مدارس را داشتند که با رایزنی‌های آموزش‌وپرورش حکم تخلیه این دو مدرسه متوقف شد و فردا حکم قطعی صادر خواهد شد. امید داریم در این فرصت کوتاه بتوانیم مالکان را متقاعد کنیم و با آنها به توافق برسیم تا این مدارس که قدمت ۵۰ ساله دارند همچنان به فعالیت آموزشی خود ادامه دهند.

همچنین باوجود اینکه در برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر فرصت ۱۸ ماهه آموزش و پرورش برای خرید این دو مدرسه منتشر شده و گفته شده که آموزش و پرورش استان یک سال و نیم برای تامین هزینه خرید این مدارس فرصت دارد، مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی این موضوع را تکذیب کرده و می‌گوید: این صحبت‌ها صحت ندارد.حدود یک سال است تلاش می‌کنیم تا بتوانیم این دو مدرسه را حفظ کنیم و مدام در حال صحبت با مالکان و متقاعد کردن آنها هستیم. آموزش‌وپرورش نمی‌تواند این دو مدرسه را خریداری کند، اما تلاش خود را برای حفظ آنها می‌کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha