• شنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401012010902
  • خبرنگار : 50444

ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی خبر داد:

افتتاح بیمارستان ارتش در راز و جرگلان در انتظار اعتبارات سفر ریاست جمهوری

افتتاح بیمارستان ارتش در راز و جرگلان در انتظار اعتبارات سفر ریاست جمهوری

ایسنا/خراسان شمالی ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی گفت: افتتاح بیمارستان ارتش در شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی در انتظار اعتبارات سفر در پیش روی ریاست جمهوری به استان است.

سرهنگ رضا نجفی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفر خود به استان درخواست استاندار خراسان شمالی را اجابت کرد و برای احداث بیمارستان وارد میدان شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان اکنون در انتظار سفر ریاست جمهوری برای بخشی از اعتبارات و تامین نیروی انسانی توسط علوم پزشکی است که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شود.

وی همچنین در خصوص بیمارستان ارتش در مرکز استان نیز گفت: احتمال دارد که بیمارستان ارتش در بجنورد جمع آوری شود.

وی در این خصوص بیان کرد: وجود بیمارستان ارتش در بجنورد با طرح آمایش سرزمینی که ارتش مشخص کرده است همخوانی ندارد و دست‌کم باید در یکی از شهرستان ها به جز مرکز استان مستقر باشد.

سرهنگ نجفی افزود: البته هنوز نامه‌ای در این خصوص با ما ابلاغ نشده اما احتمال اینکه این بیمارستان از بجنورد جمع شود وجود دارد.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی همچنین به برنامه‌های هفته ارتش اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه غبارروبی مزار شهدا دیدار با خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران ارتش همیاری با مردم در حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم استان طی سه روز گرامیداشت شهیدان صیاد شیرازی و زرهرن از جمله برنامه‌های این هفته در خراسان شمالی است.

وی ادامه داد: بیست و نهم فروردین ماه نیز صبحگاه مشترک با نیروهای نظامی و انتظامی در پادگان تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha