• دوشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401011507392
  • خبرنگار : 71659

بایدن: پوتین جنایتکار جنگی است و باید دادگاهی شود

بایدن: پوتین جنایتکار جنگی است و باید دادگاهی شود

رئیس جمهور آمریکا، ولادیمیر پوتین را جنایتکار جنگی خواند و خواستار محاکمه او شد.

به گزارش ایسنا، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه(۱۵ فروردین) در سخنانی اظهار داشت که باید اطلاعات جمع‌آوری کنیم و همه شواهد و مدارک لازم را برای محاکمه پوتین به‌ دست بیاوریم.

بایدن افزود: رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین، یک جنایتکار جنگی است و باید به‌دلیل جنایات مرتکب‌شده در اوکراین تحت پیگرد قانونی قرار گیرد و تحریم‌های بیشتری علیه روسیه اعمال شود.

رئیس جمهور آمریکا گفت: از من انتقاد کردند که پوتین را جنایتکار جنگی خواندم، اما واقعا جنایتکار جنگی است.

جو بایدن روز دوشنبه ۱۵ فروردین، گفت: پوتین یک بی‌رحم و جنایتکار جنگی است. آنچه در بوچا اتفاق افتاده، ظالمانه است و همه آن را دیده‌اند. به نظرم این جنایت جنگی است و باید پوتین مواخذه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۲۲:۵۰

رئیس جمهورهای امریکا باید محاکمه شوند بخاطر جنگ در جهان و کشتار مردم بیگناه محاکمه شوند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۰۹:۳۸

هی هی بایدن کشتارهای دسته جمعی به رهبری آمریکا و ارتش 72ملت سنتکام(ناتو) که20سال در افغانستان چندین سال متوالی در سوریه در عراق در لیبی در یمن در فلسطین با حمایت از سران رژیم صهیونیستی اسرائیل در حال اجراست جنایات جنگی نیست؟تمام این سالها مسلمانان با کشتارهای دسته جمعی در حال منقطع النسل شدن بودند حالا با گذشت تنها40روز از جنگ روسیه با اکراین تعیین جنایات جنگی میکنید؟ این کجا؟ و آن کجا؟....آیا آمریکا و متحدانش مخصوصاً رژیم جعلی اسرائیل جانی و جنایتکار جنگی نیستند؟.........

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۲۳:۱۸

آیا امکان محاکمه پوتین به دلیل جنایات جنگی وجود دارد گاردین محاکمه پوتین به دلیل جنایت تجاوز، پس از آغاز جنگی بی دلیل علیه یک کشور مستقل دیگر، را آسان تر ارزیابی کرده است . ----------------------------------------------- بله بی دلیل به یک کشور حمله کرده ، ویرانی و آوارگی و در بدری و ضجّه های کودکان و مادران و پدران اوکراین چرا باید گوش شنوایی نداشته باشد . وقتی تمام دنیا بر علیه پوتین بپا نخیزند و جنایات این شیطان را به زبان نیارند و و با داد و فریاد مرگ بر پوتین را سر ندهند یعنی چی . یعنی در قبال این همه جنایت و بی دلیل یک کشوری را نابود کردن و تداوم این جنایات وحشیانه بجز سکوت بی تفاوتی چی میتونه باشه . آهای مردم دنیا و سردمداران و حاکمان و روئسا ی دنیا بس است و سکوت و بی تفاوتی بس است ومنتظر چی هستید پوتین و ارتش جنایتکارش کشور بزرگ اوکراین را ببلعند و جنایات باز هم بیشتر کنند تا کمی از خوابتان بر خیزید . جلوی ضرر مالی را میگویند که هر چه زودتر بگیرید منفعت است . پس جلوی نابودی و ضرر جانی را جلوشو بگیرید که بسی نوعدوستانه و و بشر دوستانه و به مجازات کشاندن عاملان آن است باید با یک اجماع جهانی در یک روز معین همه ی دنیا فریاد بزنند تا جلوی این خشونت علیه بشریّت را بگیرند و نگذارند این جنایت در آخر به فاجعه ای تبدید شود که افسوسش راه بجایی نمیبرد . ایکاش سیاست پدر و مادر داشت / و نمیگفتیم بابا بی خیال سیاست پدر و مادر ندارد . لعنت بر سیاست بی پدر و مادر . با تشکر از مطلب شما سایت معروف و فرا گیر ایسنا .